htf456345 Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Tycker GTAIV är det bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 The Darkness, Oblivion, Bioshock, Lost Odyssey, Dead Rising, Call of Duty 2, Halo 3, GTA IV, Overlord och Braid (Live Arcade). Oblivion? Ya gotta be kidd'n me. Hur så? Visst är det inte i närheten lika bra som Morrowind,, men det står sig ändå mot det mesta annat som släppts till formatet. Vilket säger en del om spelutbudet till dagens konsoler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koddo Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 (redigerat) Halo 3 Easy Redigerat 5 Oktober 2008 av Halokillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 rock band och gta iv. det bästa spelet som ska komma ut är gh4 :D kommer äga alla spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 rock band och gta iv. det bästa spelet som ska komma ut är gh4 :D kommer äga alla spel Suck. Allvarligt, tycker man att Guitar Hero/Rock band och liknande spel är så bra så har man f*n ingen koll på hur ett riktigt bra spel ska vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 (redigerat) rock band och gta iv. det bästa spelet som ska komma ut är gh4 :D kommer äga alla spel asså, vad är egentligen skillnaden mellan t.ex gh 2 och 3?nya låtar, that's it. gh4 kommer bara att vara som rock band. Redigerat 11 Oktober 2008 av Mugaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Det blir svårt men jag tycker Halo 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 assasins creed, gta iv, oblivion och fable 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Hittills måste jag nog säga Far Cry 2, Fable 2 och Bioshock. Vi får se med Fallout 3 om ett par dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Hittills måste jag nog säga Far Cry 2, Fable 2 och Bioshock. Vi får se med Fallout 3 om ett par dagar.Jag gillar inte Fallout 3 så mycket.Påminner as mycket om Oblivion, som jag inte gillade : P Men om du gillade Oblivion antar jag att du kommer gilla Fallout 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Saints row 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Screw mitt första inlägg här. Nu är det: Gears of War 2, Dead Space och Bioshock.(Så j*vla bra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.