FireFox007 Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Tja är det nån som har nåt bra bus tips. :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 kolla alla http://www.youtube.com/user/PrankVote videos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Ett klassiskt bus, ta en pappersrulle, balong, tejp, tejpa balonen på pappersrullen och stoppar grusbitar i balongen eller bär sedan gå runt och skjut på fönsterrutor.. Annars så ring på klockor eller palla jordgubbar eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Busring, Palla äpplen, Skjuta bär på fönster.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Roligt.... Vill du att personen verkligen ska lida mixar du kycklingfett med ägg och kastar på fönster, när det har torkat efter nån timma går det typ inte att få bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Enkelt bus på folk som frågar efter vägen. Vilseled dem. Berätta helt enkelt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Enkelt bus på folk som frågar efter vägen. Vilseled dem. Berätta helt enkelt fel. Hahahaha, har aldrig tänkt på det förut :P Enkelt men roligt. Öööh, kycklingfett med ägg, hur kan man ens komma på en sån sak, du måste vara ökänd i ditt kvarter... :P Ja busringa är ju klassiskt, det är nog det absolut roligaste också. Särskilt när man typ ringer nån senil gubbe eller någon som skäller ut en totalt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Enkelt bus på folk som frågar efter vägen. Vilseled dem. Berätta helt enkelt fel. Hahahaha, har aldrig tänkt på det förut :P Enkelt men roligt. Öööh, kycklingfett med ägg, hur kan man ens komma på en sån sak, du måste vara ökänd i ditt kvarter... :P Ja busringa är ju klassiskt, det är nog det absolut roligaste också. Särskilt när man typ ringer nån senil gubbe eller någon som skäller ut en totalt :) Det är inte snällt att göra såna bus på senila gammla gubbar och tanter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Lol, Kycklingfett med ägg kom jag på när jag hade tråkigt, så typ tog jag massa fett som från kycklingen som låg på skärbrädan mixade och såg hur kladdigt det blev XD, sen kom jag på att vanligt fett från kött också funkar. Spränga en snubbes brevlåda med fyrverkerier sen ringa på hur mycket som helst och få några andra polisanmälda är också fett kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 (redigerat) rätt nice bus som funkar. det roliga är att bilarna stannar fast man ej ha nå rep. Redigerat 5 Oktober 2008 av Mazik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Enkelt bus på folk som frågar efter vägen. Vilseled dem. Berätta helt enkelt fel. Haha, det är faktist kul. Gjorde det en gång, dom frågade efter hamnen, visade jag vägen in till en väg som tar slut mitt i skogen. (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Hoppa på bilar är också kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.