JonteFire2 Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Mitt internet är ansluten men det funkar inte.. när jag trycker på internet så går det jätte segt och sen när sidan kommer upp så står det bara Sidan kan inte visas :o helknäppt Vad är det som är fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 (redigerat) Mitt internet är ansluten men det funkar inte.. när jag trycker på internet så går det jätte segt och sen när sidan kommer upp så står det bara Sidan kan inte visas :o helknäppt Vad är det som är fel?? Vilken webbläsare använder du? IE, firefox ? Redigerat 3 Oktober 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 det kan var att du är uppkopplad till ett nätverk som inte är anslutet till internet, eller så kan det vara att din brandvägg blockar din internetuppkoppling helt och hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 3 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Okej, men nu funkar mitt internet igen! :D Men jag undrar en annan sak.. Vi har nyligen omformaterat datorn och jag har inte microsoft word så stoppa vi i den skivan men så skulle man ange någon cd-nyckel.. jag skrev in den jätte noga och helt rätt men det funkade inte ändå! Vad är det som är fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Okej, men nu funkar mitt internet igen! :D Men jag undrar en annan sak.. Vi har nyligen omformaterat datorn och jag har inte microsoft word så stoppa vi i den skivan men så skulle man ange någon cd-nyckel.. jag skrev in den jätte noga och helt rätt men det funkade inte ändå! Vad är det som är fel?? kontakta supporten där ifrån ni köpte datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 7 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Okej, men nu har det där knäppa hänt IGEN!!! Hur gör man för att fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 jag gissar på att det är din router eller internet kortet i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 har du trådlöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 7 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Din anslutning bryts för att ni har för dåligt sändning. du kommer aldrig kunna spela onlinespel med ett sånt internet. skaffa riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Din anslutning bryts för att ni har för dåligt sändning. du kommer aldrig kunna spela onlinespel med ett sånt internet. skaffa riktigt.QFT man ska ha trådat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 7 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Din anslutning bryts för att ni har för dåligt sändning. du kommer aldrig kunna spela onlinespel med ett sånt internet. skaffa riktigt.QFT man ska ha trådat Nej för då blir det så mycket sladdar ivägen och så men vi skall kolla med Dell om vi kan få nån hjälp av dem annars måste vi få lämna tillbaka den där jäkla skiten.. och förresten har jag spelat jätte mycket onlinespel på datorn innan! så säg inte att det inte går! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.