Hector Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 (redigerat) Tja jag köpte en Sony Ericsson w980 igår och nu skulle jag villa köpa Hörlurar (stora) men vet inte vilken av dom som har bäst ljud och bas. Jag hade ett par Skullcandy GI förut men var ej så värst bra ljud i dom men vilka hörlurar rekommenderar ni? jag vill ej ha micro hörlurar eller in-ear endast Hörlurar som typ Sony MDR-D333 eller Koss QZ PRO snälla hjälp mej Redigerat 3 Oktober 2008 av Hector Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 In-Ears kan ge riktigt bra basåtergivning om du spenderar något över det vanliga. Eller du kanske bara vill ha "For show"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 3 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 (redigerat) Nej vill ej ha in-ear vill ha sånna här stora hörlurar! för tycker att sånna är bekvämast Redigerat 3 Oktober 2008 av Hector Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Creative Aurvana Live har bara prövat dom i en affär, men dom va grymt bra annars ett par djlurar som sitter på öronen som också är riktigt bra är AKG 518 DJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Testa ngr Philips! hadde ngr som satt så skönt men sen bröt jag av den av olycka :(:(:(:( philips är välldigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Razer Barracuda. Fixa Barracuda ljud-kortet också, då det blir super ljud. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Jo då Rullis, barracuda ljudkortet i en mobil. Koss Sparta Pro eller vad dem heter har ju fett skön bas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Oj, såg inte mobil delen. Men då säger jag Koss Porta Pro, riktigt bra ljud för att vara till mobil osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 (redigerat) passar perfekt in i din beskrivning, man får med mic också https://www.inet.se/datortillbehoer/headset...eadset/6303187/ har dom själv och är 100% nöjd, bra ljud och sitter skönt, jag somnar ibland med dom på och det gör bara ont i öronen nån sekund efter man tatt av dom sedan känns det helt normalt :) sitter altså skönt även om man sovit med dom http://www.kustompcs.co.uk/acatalog/4177b.jpg PS. gubben på den bilden har dom bakofram lol Redigerat 6 Oktober 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 passar perfekt in i din beskrivning, man får med mic också https://www.inet.se/datortillbehoer/headset...eadset/6303187/ har dom själv och är 100% nöjd, bra ljud och sitter skönt, jag somnar ibland med dom på och det gör bara ont i öronen nån sekund efter man tatt av dom sedan känns det helt normalt :) sitter altså skönt även om man sovit med dom http://www.kustompcs.co.uk/acatalog/4177b.jpg PS. gubben på den bilden har dom bakofram lol Måste också säga att dessa är sjukligt bra, har också dem =) Tyvärr har jag sprängt mina x( Men iaf, bättre ljud och bättre komfort får man leta efter =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 11 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Oj, såg inte mobil delen. Men då säger jag Koss Porta Pro, riktigt bra ljud för att vara till mobil osv. Tack japp jag har Koss porta pro, fast tycker ej att dom är så bekväma så villa ha större hörlurar som typ Sennheiser HD 280 Pro ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Men skaffa dom jag länkade riktigt prisvärda, inte så smidiga att ha i skolan eller så eftersom dom är stora men det är upp till dig, du ville ju ha stora^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.