swagzter Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Finfint allihopa... Great Work!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Finfina grejor du har Emanuel :) Jag önskar att jag hade en bättre dator som klarar av nya spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 (redigerat) Skärmen: Skrivbordet: Musen: Datorn: Hälften av mina spel: Datorn är inte på ditt rum va? :rolleyes: Skulle vara konstigt om en nioåring hade räkningar bredvid (dessutom så är det 2 olika tapeter på datorn och spel bilderna) :P Redigerat 31 December 2008 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Min datorhörna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Min datorhörna. Haha, f*n va nicee! Är den till salu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) Här är några bilder där jag sitter och ugglar hela dagarna (tog bort stolen om nån undrar) ;) Nu tänker nog några av er att jag ska köpa mig en platt skärm men jag ska skaffa grafikkort och en hårddisk först,annars hade jag köpt en för länge sen (skärmen tar ju upp halva bordet) :D Redigerat 2 Januari 2009 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Hehhe stor skärm :D ... Har du bara en högtalare o.O .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Hehhe stor skärm :D ... Har du bara en högtalare o.O ..Headset ftw :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Min datorhörna. Haha, f*n va nicee! Är den till salu? Hoppas du är ironisk nu. Tycker själv att det inte är nåt märkvärdigt. :P Det blir lite mycket pant ibland, xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Hehhe stor skärm :D ... Har du bara en högtalare o.O .. Nej den andra är bakom den enorma skärmen :P Hehhe stor skärm :D ... Har du bara en högtalare o.O ..Headset ftw :) Är Deltaco så inget super men dom duger till mig iallafall :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Razec: Hur får du rum med benrn under bordet? Sitter man normal så är ju bordskanten i vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Razec: Hur får du rum med benrn under bordet? Sitter man normal så är ju bordskanten i vägen. Eller så är det dörren som är så stor att skrivbordet ser litet ut. :o Ontopic: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.