Gäst Mîhker Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Skrivet 2 Januari 2009 Razec: Hur får du rum med benrn under bordet? Sitter man normal så är ju bordskanten i vägen. Eller så är det dörren som är så stor att skrivbordet ser litet ut. :o Ontopic: Ide med Steelseries mouse pad om du bara har tomma flaskoer på den? :P Citera
Razec Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Skrivet 2 Januari 2009 Razec: Hur får du rum med benrn under bordet? Sitter man normal så är ju bordskanten i vägen. Går inte att sitta rakt med benen men på sniskan går det bra ;) Citera
ELF Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Skrivet 2 Januari 2009 Razec: Hur får du rum med benrn under bordet? Sitter man normal så är ju bordskanten i vägen. Går inte att sitta rakt med benen men på sniskan går det bra ;) Haha, ok... Ontopic: Jag kan förresten försöka få min kusin att ta kort på sitt rum. Det är en ända stor datorhörna. Nästan i alla fall. Hans rum är delat på hälften av en bokhylla. På ena sidan har han sin speldator och på andra sidan har en sin lekdator/testdator. Ska fråga honom... Citera
Gäst hejhejhej Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) joo. haha likadana hörlurar och likadan mobil och likadan fjärrkontroll som mig ;P Redigerat 2 Januari 2009 av hejhejhej Citera
Musten Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Razec: Hur får du rum med benrn under bordet? Sitter man normal så är ju bordskanten i vägen. Eller så är det dörren som är så stor att skrivbordet ser litet ut. :o Ontopic: Ide med Steelseries mouse pad om du bara har tomma flaskoer på den? :P Venne, fick den i julklapp. :P Citera
MaryJane Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Razec: Hur får du rum med benrn under bordet? Sitter man normal så är ju bordskanten i vägen. Eller så är det dörren som är så stor att skrivbordet ser litet ut. :o Ontopic: Ide med Steelseries mouse pad om du bara har tomma flaskoer på den? :P Venne, fick den i julklapp. :P Efter som den är så stor så kan man lägga saker på den :) Citera
Musten Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Razec: Hur får du rum med benrn under bordet? Sitter man normal så är ju bordskanten i vägen. Eller så är det dörren som är så stor att skrivbordet ser litet ut. :o Ontopic: Ide med Steelseries mouse pad om du bara har tomma flaskoer på den? :P Venne, fick den i julklapp. :P Efter som den är så stor så kan man lägga saker på den :) Ja, precis. Sakerna får ju ändå inte plats någon annanstans. :P Citera
LyxeLL Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) Här e min data hörna iaf :'D Fick nytt 2.1 ljud i julklapp, 200 watt :'D:'D Redigerat 3 Januari 2009 av LyxeLL Citera
ELF Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) Här e min data hörna iaf :'D Fick nytt 2.1 ljud i julklapp, 200 watt :'D:'DHa, 2.1 och 200 watt. Ska det va så ska det va 5.1 och 505 watt... :D Redigerat 3 Januari 2009 av TheDarkElf Citera
PunkArne Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Här e min data hörna iaf :'D Fick nytt 2.1 ljud i julklapp, 200 watt :'D:'DHa, 2.1 och 200 watt. Ska det va så ska det va 5.1 och 505 watt... :D Fel! Man ska självklart ha riktigt bra hörlurar! Jag använder Koss titanium för att inte störa omgivningen + för att höra något för att omgivningen stör mig. :) Citera
ELF Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Här e min data hörna iaf :'D Fick nytt 2.1 ljud i julklapp, 200 watt :'D:'D Ha, 2.1 och 200 watt. Ska det va så ska det va 5.1 och 505 watt... :D Fel! Man ska självklart ha riktigt bra hörlurar! Jag använder Koss titanium för att inte störa omgivningen + för att höra något för att omgivningen stör mig. :) Hörlurar har man på LAN. Högtalare har man hemma. Då kan man använda hörlurarna hemma också om man vill. Citera
Razec Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) Har nu fått tag på en skärm som är betydligt tunnare :P En liten jämförelse ;) Kommentera gärna nånting :P Redigerat 5 Januari 2009 av Razec Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.