Gäst Mîhker Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Razec: Hur får du rum med benrn under bordet? Sitter man normal så är ju bordskanten i vägen. Eller så är det dörren som är så stor att skrivbordet ser litet ut. :o Ontopic: Ide med Steelseries mouse pad om du bara har tomma flaskoer på den? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Razec: Hur får du rum med benrn under bordet? Sitter man normal så är ju bordskanten i vägen. Går inte att sitta rakt med benen men på sniskan går det bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Razec: Hur får du rum med benrn under bordet? Sitter man normal så är ju bordskanten i vägen. Går inte att sitta rakt med benen men på sniskan går det bra ;) Haha, ok... Ontopic: Jag kan förresten försöka få min kusin att ta kort på sitt rum. Det är en ända stor datorhörna. Nästan i alla fall. Hans rum är delat på hälften av en bokhylla. På ena sidan har han sin speldator och på andra sidan har en sin lekdator/testdator. Ska fråga honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) joo. haha likadana hörlurar och likadan mobil och likadan fjärrkontroll som mig ;P Redigerat 2 Januari 2009 av hejhejhej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Razec: Hur får du rum med benrn under bordet? Sitter man normal så är ju bordskanten i vägen. Eller så är det dörren som är så stor att skrivbordet ser litet ut. :o Ontopic: Ide med Steelseries mouse pad om du bara har tomma flaskoer på den? :P Venne, fick den i julklapp. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Razec: Hur får du rum med benrn under bordet? Sitter man normal så är ju bordskanten i vägen. Eller så är det dörren som är så stor att skrivbordet ser litet ut. :o Ontopic: Ide med Steelseries mouse pad om du bara har tomma flaskoer på den? :P Venne, fick den i julklapp. :P Efter som den är så stor så kan man lägga saker på den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Razec: Hur får du rum med benrn under bordet? Sitter man normal så är ju bordskanten i vägen. Eller så är det dörren som är så stor att skrivbordet ser litet ut. :o Ontopic: Ide med Steelseries mouse pad om du bara har tomma flaskoer på den? :P Venne, fick den i julklapp. :P Efter som den är så stor så kan man lägga saker på den :) Ja, precis. Sakerna får ju ändå inte plats någon annanstans. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LyxeLL Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) Här e min data hörna iaf :'D Fick nytt 2.1 ljud i julklapp, 200 watt :'D:'D Redigerat 3 Januari 2009 av LyxeLL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) Här e min data hörna iaf :'D Fick nytt 2.1 ljud i julklapp, 200 watt :'D:'DHa, 2.1 och 200 watt. Ska det va så ska det va 5.1 och 505 watt... :D Redigerat 3 Januari 2009 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Här e min data hörna iaf :'D Fick nytt 2.1 ljud i julklapp, 200 watt :'D:'DHa, 2.1 och 200 watt. Ska det va så ska det va 5.1 och 505 watt... :D Fel! Man ska självklart ha riktigt bra hörlurar! Jag använder Koss titanium för att inte störa omgivningen + för att höra något för att omgivningen stör mig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Här e min data hörna iaf :'D Fick nytt 2.1 ljud i julklapp, 200 watt :'D:'D Ha, 2.1 och 200 watt. Ska det va så ska det va 5.1 och 505 watt... :D Fel! Man ska självklart ha riktigt bra hörlurar! Jag använder Koss titanium för att inte störa omgivningen + för att höra något för att omgivningen stör mig. :) Hörlurar har man på LAN. Högtalare har man hemma. Då kan man använda hörlurarna hemma också om man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) Har nu fått tag på en skärm som är betydligt tunnare :P En liten jämförelse ;) Kommentera gärna nånting :P Redigerat 5 Januari 2009 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.