laynus Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Det var ju smartXD. Jag vet bara kompisar som har glömt dom kvar i byxorna så dom fick ett bada i tvätt maskinen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Här är i alla fall mitt skrivbord mm.TRE gitarrer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 (redigerat) fick ta bild med min andra 2.0 megapixel kamera, så dålig kvalité inc. Japp det är 5 tele2 startpaket. Ja det är en xbox. Ja mina högtalare är under min dataskärm. Ja min/mitt skrivbord är röd. Gj, sherlock. Redigerat 17 Oktober 2008 av garkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 17 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Snyggt :P ... Fattar inte hur vissa av er står ut med så stökiga hörnor... xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Snyggt :P ... Fattar inte hur vissa av er står ut med så stökiga hörnor... xDMed det menar du att mitt rum är stökigt.Det är inte stökigt, det är så jag vill ha det. Du kanske är en besserweisser (stavning) och vill ha allt helt perfekt men det är inte jag. Så länge jag inte får någon sjukdom eller skadas av att det är "lite" stökigt i mitt rum så är det okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Lika bra att jag lägger upp en bild här jag med ;) Sorry för brusig bild, tände varenda lampa i rummet men det hjälpte inte mycket. OBS: Detta är inte mitt rum, datorn står inte där för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Haha, Whitewolf jag tror nog du behöver städa skrivbordet lite. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Näää... Orkar inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Mamma stödar mitt skrivbord :lol: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 (redigerat) Mamma stödar mitt skrivbord :lol: :PNoob>.< Du kommer ju aldrig träna din profession i städning om du inte gör det själv!??!! Redigerat 18 Oktober 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Mamma stödar mitt skrivbord :lol: :PNoob>.< Du kommer ju aldrig träna din profession i städning om du inte gör det själv!??!! :D Hans mamma får ju städa om hon själv vill. Skulle du sagt nej eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.