soso Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Hej. är det nån här som aldrig har vart ihop med nån. Jag har det. Jag blev ihop med en för typ en vecka sen. Men jag var ihop med en annan tidigare oxå. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonymmm Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Jag har aldrig vart ihop med nån ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Seriöst förhållande? Nej, tyvärr inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Det är hårt att vara 11 år och aldrig har varit ihop med någon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shiftz Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Njae inget seriöst. Bor bara fula brudar här. vet att de inte bara handlar om utseende men man vill gärna att hon ska se bra ut :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Nej, det har jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Ja det har jag inte men inte något riktigt seriöst förhållande.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Onödig tråd - låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg