Ryssfemma Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Warhammer Online, samlarhobbys... Go'gos, kulor, pokemonkort. Just nu är det tobak för tillfället, bränner cirka 1000kr i månaden på cigaretter, inte bra, ens jobbpengar går åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Just nu är det tobak för tillfället, bränner cirka 1000kr i månaden på cigaretter, inte bra, ens jobbpengar går åt.Ur paladin h8s u.En sak jag inte fattar. Hur f*n kan det gå åt 1k bara på cigaretter på en månad? Kostar typ 40-50kr pack och ett pack per 2-4 dagar räcker. Eller tar du packet i munnen och tänder på hela skiten? 45x15=675kr om man köper varannan dag. Aja det är ditt liv. BTT: Det jag nu har slösat mycket på är world of warcraft fast inte onödigt :). 3 world of warcraft = 450 kr. 2 gamecards = 498 kr. 1 burning crusade = 149 kr. Summa = 1097 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Gogos och pokemonkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Ang spendera pengar på wow så tjänar jag mer genom att scamma kineser än vad jag lägger ut på WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bruce Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 (redigerat) Om min mamma fick reda på att jag röker för 1000kr månaden skulle nog hon strypa mig . Men som tur är röker jag inte . Men det mest onödigaste jag har köpte är nog ps2 spel och godis Redigerat 11 Oktober 2008 av Bruce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Om min mamma fick reda på att jag röker för 1000kr månaden skulle nog hon strypa mig . Men som tur är röker jag inte . Men det mest onödigaste jag har köpte är nog ps2 spel och godisDu röker för 1k i månaden men du röker inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Pokemon kort och Gog'os... Gog'osen bara ligger och skräpar, pokemon korten som jag hade lagt ut typ 3k på och bytt till mig rev jag sönder för att jag inte orkade med skiten, sen kom jag på hur dumt det var nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 World of Warcraft. Och det där tuggummit från ICA maxi som smakade pubishår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Överdrivet många plektrum som jag sen tappade bort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 World of Warcraft. Och det där tuggummit från ICA maxi som smakade pubishår. lol på det sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 säkert min mobil, w890i, fungerar som BAJS!! vill ha p1 eller iphone 3g :$ hah. men jag använder den iaf. ja köpte en lego rc bil och MAAAAAAAAAASSSA lego en gång i tiden då när jag älskade lego. nu så bygger jag inget längre. några tusen lappar på det jo:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Om min mamma fick reda på att jag röker för 1000kr månaden skulle nog hon strypa mig . Men som tur är röker jag inte . Men det mest onödigaste jag har köpte är nog ps2 spel och godis Du röker för 1k i månaden men du röker inte? Han pratade om Doctors inlägg.Han röker ju inte själv. World of Warcraft.Och det där tuggummit från ICA maxi som smakade pubishår. LOL! Hur mycket köpte du då? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.