Hoppa till innehåll

Nya Moderatorer.


garkan

lol  

66 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Jag tycker verkligen inte några nya moderator skall tillsättas. Dessa vi har just nu tycker jag uppför sig väldigt bra. De är aktiva och gör sitt arbete, så bra de bara kan.

 

 

Jag tycker dock alla moderatorerna gör sitt jobb. De är aktiva och håller koll på forumen, och om någon har brytit mot någon regel. Har haft ett flertal diskussioner med några av moderatorerna på sidan, och de är verkligen trevliga och gör sitt arbete.

 

 

Kanske i framtiden, om någon moderator inte är aktiv, så bör han tas bort. Men som det ser ut nu är allting bra.

 

//HardRock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mangekyoucake

Ja, jag anser att ytterligare en moderator i fuskakruvet behövs, därför lade jag min röst på Soad_token, för hans mogna sätt att skriva i trådar och hans text och stavning, dessutom har en en liten signatur som säger att det är just han ( Undertecknat soad_token). Jag tycker att han borde bli en ny moderator, då man ser dem nuvarande lite lite, och ibland får man nog varningar/tillsägelser utan korrekt anledning.

 

Mvh // framtida coldplay

 

Editering;

Jag ville inte nämna mig själv som positiv moderator, då jag ibland kan bli extremt oseriös och jag kan bete mig lite omoget, men som sagt har jag lyckats skriva som en sjuttonåring hittils, men jag vill inte påpeka att jag vill bli mod, alldeles för tråkigt, och jag är för inaktiv.

Redigerat av Mangekyoucake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte att en moderator utses bara för att han skriver akademiskt korrekt.

Jag tror även inte att man utses bara för att man skriver sitt användarnamn efter varje inlägg man gör.

 

Men nu så har vi 2st väldigt inaktiva mods, Draghon och nico.

Draghon har ju sin roliga kemi att leka med och därför är offline. Varför nico är det vet jag inte.

Så man skulle nog fylla ut dom 2 platserna med 1 aktiv medlem.

 

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vart är alternativet annat?

 

 

Vadå "Jag röstade nej", varför inget "Ingen av ovannämnda"?
Bara för att garkan nominerade bara sina kompisar.

Han inser nog inte sanningen bara för att dom är kompisar. Sandkaka, vart är han? Fisken då, vart är han? Vart håller Zwail nånstans? Skulle det bli en av dessa så skulle det inte bli någon skillnad. Kastar ut en inaktiv, för att sedan ta in en inaktiv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mangekyoucake

Raptomex, du är ju debattmod, det räcker la, och jag menade inte att man blir mod för att man skriver akademiskt korrekt och sitt användarnamn, haka inte upp dig på dem två detaljerna, jag tycker att soad_token är rätt jämn,online och mogen överlag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Raptomex, du är ju debattmod, det räcker la, och jag menade inte att man blir mod för att man skriver akademiskt korrekt och sitt användarnamn, haka inte upp dig på dem två detaljerna, jag tycker att soad_token är rätt jämn,online och mogen överlag.

Man kan inte jämföra debattmoderator med en global moderator.

Och om jag skulle bli en moderator, då skulle naturligtvis en annan få ta min plats som debattmoderator antar jag.

 

Och för det sista, soad_token är också debattmod. ;)

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@ Raptomex

 

Haha, yes, två bra sådana är ni också, men skulle gärna se soad_t som moderator, andrahandsval blir Zwail.

 

;D

Haha, skoj att se att man har lite internet fans, och att se någon som inte blir iriterad då jag signerar mina inlägg med Soad_token (har dock fått lite folk som härmar mig, undrade just hur länge det skulle dröja :P).

 

Soad_token

Redigerat av Soad_token
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...