ELF Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 tyckte det var skönt och åka med cross i skogarna och hoppa på hopp och ner från berg. SA var nog bäst för landskapet men storyn SÖG, grafiken SÖG, bilstyrning SÖG allt sög förutom attt åka cross och hydra. Mvh Jag tyckte åka coss var MYCKET svårare än i GTA SA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 undrar vad f*n en cross gör i LC? finns knappt några ställen att testa vad den går för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 undrar vad f*n en cross gör i LC? finns knappt några ställen att testa vad den går för. Du sa det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Spelar själv inte så mycket Grand Theft Auto fyra, men händer ibland. Niko Bellic är ju från Serbien (som jag är), och det är väldigt kul att ha en person från samma land i ett spel. I övrigt tycker jag spelet är bra, fast det finns ju nackdelar och fördelar i spelet, som alla spel har. Har du nåt bevis på att han e från serbien? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Det bra med GTA IV är att grafiken är mycket bättre än de var på Gta Sa. Det dåliga är att det är landskapet, det ska finnas mer skog och sånt, lit emer typ myter och sånt ''skumt'' som i SA. För i SA finns det seriemördare (Fast det finns i Gta Iv också) och massa annat.. Men i SA finns det roligare bilar osv, på GTA IV finns det inte pansarvagnar och flygplan med mera.. Och att på SA finns det coolare kläder och mer att välja på!! som guldkedjor med mera!!. Tycker det är dåligt att dom inte lägger in mer som SA. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Titta grafik skilnanden nedanför: GTA SAN ANDREAS http://l.yimg.com/jh/content/p/4/808931/grand-theft-auto-san-andreas-20050607061911196_screen001.jpg GTA IV! http://ps3bloggen.se/wp-content/uploads/2008/05/gta_iv_4.jpg Tack för mig /FatBall GTA IV Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 (redigerat) Spelar själv inte så mycket Grand Theft Auto fyra, men händer ibland. Niko Bellic är ju från Serbien (som jag är), och det är väldigt kul att ha en person från samma land i ett spel. I övrigt tycker jag spelet är bra, fast det finns ju nackdelar och fördelar i spelet, som alla spel har. Har du nåt bevis på att han e från serbien? Dom säger bara det i början. Redigerat 10 December 2008 av Nomatic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Hur fuskar man på gta iv på pc? jag får upp mobilen men var ska ja skriva in numrerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Hur fuskar man på gta iv på pc? jag får upp mobilen men var ska ja skriva in numrerna?När du tryckt pil upp för att få upp mobilen så trycker du pil upp en gång till för att kunna skriva nummer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Hur fuskar man på gta iv på pc? jag får upp mobilen men var ska ja skriva in numrerna?När du tryckt pil upp för att få upp mobilen så trycker du pil upp en gång till för att kunna skriva nummer. Ska pröva L: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 men man måste ju klara några uppdrag innan man kan ta upp den helt! :D /FatBall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTAeBra Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Niko kan ju inte vara bättre än i SA eftersom han inte var med i SA. eru helt slut eller? han menar att Niko är bättre än CJ i SA ju ! fatta man direkt ju haha :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 JAG gillar Saints row 2 bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg