MentalogisT Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Praoar just nu på brandstationen. Jävligt kul ! Vad är det då du får göra? Diska? Uttryckningar, hänga med på fys, vara med på övningar m.m. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA dagens bullshit har vi här gott folk! Jag gick Brand skydd & säkerhet utbildning på gymnasiet (innan jag tog studieledigt) & där kom frågan upp om man fick prao på en brandstation & vad man fick göra. Utryckningar fick man absolut inte följa med på eftersom man är mest bara i vägen. Så sluta ljug är du snäll? : > Min kompis har praoat på brandstationen, han fick följa med ut på 2 utryckningar (När branden till 50 % var släckt), och han fick följa med till gymmet och dra lite bänkpress, så han ljuger verkligen inte. Till 50%? Har då aldrig hört talas om att brandmän räknar ut hur många procent av branden som är kvar. Sen så har alla brandstationer i Sverige ett eget litet gym i brandstationen. Det jag menade att jag skulle vilja se en prao elev få följa med när ett bostadshus står i lågor och ska följa med in eller släcka elden. Det var så jag fattade med att följa med på utryckningar. Inte följa med och kolla på en brasa som brinner till 50% (tsss.) Vad ska man säga då? När branden inte är lika "farlig". Och sen följer han ju inte med in i j*vla branden? Han står ju utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Har inte gjort de, kommer de nästa år :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smurf Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Ska prao i en 2:a :)..ska gå hålla i en idrottslektion osv =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Nomatic det är säkert möjligt att de har fått varit med på en uttryckning. Det behöver inte vara exakt som hos dig? :) Om så är fallet, vilket det verkar vara. Så hatar jag Värmlands Län ;< Så är jag ledsen för mina falska angklagelser :unsure: :P ner med värmland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 tja.. ni kan ju få gissa om jag har praoat nån gång ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Nomatic det är säkert möjligt att de har fått varit med på en uttryckning. Det behöver inte vara exakt som hos dig? :) Om så är fallet, vilket det verkar vara. Så hatar jag Värmlands Län ;< Så är jag ledsen för mina falska angklagelser :unsure: Inga anklagelser, diskussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Praoat på mekonomen, är nog inget att rekommendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Jaha, då ska man praoa på Schenker vecka 14 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Jag har praoat på ett båtvarv, tyckte det var trevligt där och alla var schyssta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 (redigerat) Jag proade på game i göteborg för några veckor sen. Redigerat 20 Mars 2009 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Nomatic det är säkert möjligt att de har fått varit med på en uttryckning. Det behöver inte vara exakt som hos dig? :) Om så är fallet, vilket det verkar vara. Så hatar jag Värmlands Län ;< Så är jag ledsen för mina falska angklagelser :unsure: :P ner med värmland! Elaking :< Men har mest praoat med pappa och han är snickare. Väldigt kuL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Ska praoa på Getrag här i Köping hela nästa vecka och veckan efter det är det påsklov. Feting chill ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.