Hoppa till innehåll

Prao


Fujiflux

Rekommendera inlägg

Skulle ha praoat med en polare på Game i Farsta.Men det fanns inga platser kvar när jag kolla om man säger så,min kompis kom dock in.Sen kollade jag på Expert här i Nynäshamn 2sista dagarna innan lappen skulle lämnas.Men varje gång jag kom dit var chefen på möte/hade åkt hem,hade fått prao plats där annars om han varit där.Så jag fick ta skolpraoplatser och det blev Priskrossaren :D. Praoen börjar vecka 19 och sträcker sig t o m vecka 20.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 117
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Var en vecka på Getrag här i köping. Stod och monterade slutväxlar dag ut och dag in medans jag plågades av dansbandsmusik. Men det var trevligt (Jobbade väldigt mycket trevliga människor där) även fast man fick genomlida all dansbandscrap och att man luktade som s*tan om händerna av allt smörjfett.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag gick i grundskolan praoade jag på blandade ställen. En vecka var jag på McDonald's. Det var bland det värsta jag gjort :S Annars har det varit bra.

Haha, vrf då? Så tråkigt kan det väll inte varit? Proar på en Pizzeria, och det är ganska roligt ^^ Så det kan väll inte vara så mkt skillnad? Eller? Jag kan ha fel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag gick i grundskolan praoade jag på blandade ställen. En vecka var jag på McDonald's. Det var bland det värsta jag gjort :S Annars har det varit bra.

Haha, vrf då? Så tråkigt kan det väll inte varit? Proar på en Pizzeria, och det är ganska roligt ^^ Så det kan väll inte vara så mkt skillnad? Eller? Jag kan ha fel.

 

McDonalds är mycket större, du måste typ gå runt, ta av allt från borden, ha en ful skjorta på dig (ja det är det värsta, ful skjorta). Sen även städa massa skit varje dag, skulle jag tro.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Skulle ha praoat med en polare på Game i Farsta.Men det fanns inga platser kvar när jag kolla om man säger så,min kompis kom dock in.Sen kollade jag på Expert här i Nynäshamn 2sista dagarna innan lappen skulle lämnas.Men varje gång jag kom dit var chefen på möte/hade åkt hem,hade fått prao plats där annars om han varit där.Så jag fick ta skolpraoplatser och det blev Priskrossaren :D. Praoen börjar vecka 19 och sträcker sig t o m vecka 20.

Jag praoade först med min farsa i en vecka, han e fastighetsskötare i farsta centrum så vi sprang omkring i farsta en hel vecka och nu har jag gjort min tredje dag på game i farsta(jag är då hedmans polare) och det är hitills kul men jobbigt när man ska sortera dom begagnade spelen efter pris och lika många i varje fack(typ 200 bara till xbox 360 sen har vi ju också WII, PS3 etc. etc.) och så packar vi upp varor, hjälper kunder och slutar tidigare.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...