PussyCat Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Praoar just nu på brandstationen. Jävligt kul ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Praoar just nu på brandstationen. Jävligt kul ! Vad är det då du får göra? Diska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Praoar just nu på brandstationen. Jävligt kul ! Vad är det då du får göra? Diska? Uttryckningar, hänga med på fys, vara med på övningar m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Praoar just nu på brandstationen. Jävligt kul ! Vad är det då du får göra? Diska? Uttryckningar, hänga med på fys, vara med på övningar m.m. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA dagens bullshit har vi här gott folk!Jag gick Brand skydd & säkerhet utbildning på gymnasiet (innan jag tog studieledigt) & där kom frågan upp om man fick prao på en brandstation & vad man fick göra. Utryckningar fick man absolut inte följa med på eftersom man är mest bara i vägen. Så sluta ljug är du snäll? : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Praoar just nu på brandstationen. Jävligt kul ! Vad är det då du får göra? Diska? Uttryckningar, hänga med på fys, vara med på övningar m.m. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA dagens bullshit har vi här gott folk!Jag gick Brand skydd & säkerhet utbildning på gymnasiet (innan jag tog studieledigt) & där kom frågan upp om man fick prao på en brandstation & vad man fick göra. Utryckningar fick man absolut inte följa med på eftersom man är mest bara i vägen. Så sluta ljug är du snäll? : > Nej, jag ljuger inte ? Men bara på större larm dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 (redigerat) Praoar just nu på brandstationen. Jävligt kul ! Vad är det då du får göra? Diska? Uttryckningar, hänga med på fys, vara med på övningar m.m. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA dagens bullshit har vi här gott folk!Jag gick Brand skydd & säkerhet utbildning på gymnasiet (innan jag tog studieledigt) & där kom frågan upp om man fick prao på en brandstation & vad man fick göra. Utryckningar fick man absolut inte följa med på eftersom man är mest bara i vägen. Så sluta ljug är du snäll? : > Jo det är just det man får.Vet ett flertal personer som fått vara med på uttryckningar, men de har bara suttit och kollat på. Redigerat 19 Januari 2009 av Svetsloppan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Praoar just nu på brandstationen. Jävligt kul ! Vad är det då du får göra? Diska? Uttryckningar, hänga med på fys, vara med på övningar m.m. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA dagens bullshit har vi här gott folk! Jag gick Brand skydd & säkerhet utbildning på gymnasiet (innan jag tog studieledigt) & där kom frågan upp om man fick prao på en brandstation & vad man fick göra. Utryckningar fick man absolut inte följa med på eftersom man är mest bara i vägen. Så sluta ljug är du snäll? : > Jo det är just det man får.Vet ett flertal personer som fått vara med på uttryckningar, men de har bara suttit och kollat på. Då kan inte den brandchefen ha alla getterna hemma. Jag går bara det jag har fått förklarat av min gamle lärare som har varit brandman i 27 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Praoar just nu på brandstationen. Jävligt kul ! Vad är det då du får göra? Diska? Uttryckningar, hänga med på fys, vara med på övningar m.m. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA dagens bullshit har vi här gott folk! Jag gick Brand skydd & säkerhet utbildning på gymnasiet (innan jag tog studieledigt) & där kom frågan upp om man fick prao på en brandstation & vad man fick göra. Utryckningar fick man absolut inte följa med på eftersom man är mest bara i vägen. Så sluta ljug är du snäll? : > Jo det är just det man får. Vet ett flertal personer som fått vara med på uttryckningar, men de har bara suttit och kollat på. Då kan inte den brandchefen ha alla getterna hemma. Jag går bara det jag har fått förklarat av min gamle lärare som har varit brandman i 27 år. Då är det väl nytt så att den gamla snubben inte vet om det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Praoar just nu på brandstationen. Jävligt kul ! Vad är det då du får göra? Diska? Uttryckningar, hänga med på fys, vara med på övningar m.m. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA dagens bullshit har vi här gott folk!Jag gick Brand skydd & säkerhet utbildning på gymnasiet (innan jag tog studieledigt) & där kom frågan upp om man fick prao på en brandstation & vad man fick göra. Utryckningar fick man absolut inte följa med på eftersom man är mest bara i vägen. Så sluta ljug är du snäll? : > Min kompis har praoat på brandstationen, han fick följa med ut på 2 utryckningar (När branden till 50 % var släckt), och han fick följa med till gymmet och dra lite bänkpress, så han ljuger verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 (redigerat) Praoar just nu på brandstationen. Jävligt kul ! Vad är det då du får göra? Diska? Uttryckningar, hänga med på fys, vara med på övningar m.m. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA dagens bullshit har vi här gott folk! Jag gick Brand skydd & säkerhet utbildning på gymnasiet (innan jag tog studieledigt) & där kom frågan upp om man fick prao på en brandstation & vad man fick göra. Utryckningar fick man absolut inte följa med på eftersom man är mest bara i vägen. Så sluta ljug är du snäll? : > Min kompis har praoat på brandstationen, han fick följa med ut på 2 utryckningar (När branden till 50 % var släckt), och han fick följa med till gymmet och dra lite bänkpress, så han ljuger verkligen inte. Till 50%? Har då aldrig hört talas om att brandmän räknar ut hur många procent av branden som är kvar. Sen så har alla brandstationer i Sverige ett eget litet gym i brandstationen. Det jag menade att jag skulle vilja se en prao elev få följa med när ett bostadshus står i lågor och ska följa med in eller släcka elden. Det var så jag fattade med att följa med på utryckningar. Inte följa med och kolla på en brasa som brinner till 50% (tsss.) Redigerat 4 Februari 2009 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Nomatic det är säkert möjligt att de har fått varit med på en uttryckning. Det behöver inte vara exakt som hos dig? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 (redigerat) Nomatic det är säkert möjligt att de har fått varit med på en uttryckning. Det behöver inte vara exakt som hos dig? :) Om så är fallet, vilket det verkar vara. Så hatar jag Värmlands Län ;< Så är jag ledsen för mina falska angklagelser :unsure: Redigerat 7 Februari 2009 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.