Hoppa till innehåll

Vad Vill Ni Bli?


Megaman67

Rekommendera inlägg

  • Svar 79
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Hej, vad vill ni bli när ni blir stora? Jag vill bli Lego-tillverkare och göra Super Smash Bros Lego.

lycka till med att göra super smash bros lego. vakna upp ur din drömvärld, seriöst

 

jag vill bli IT-tekniker >_>

 

Han är 10 (enligt profilen) och har långt kvar tills han faktiskt ska göra ett jobbrelaterat val i livet. Fram tills dess kan han gott få tro det. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, vad vill ni bli när ni blir stora? Jag vill bli Lego-tillverkare och göra Super Smash Bros Lego.

lycka till med att göra super smash bros lego. vakna upp ur din drömvärld, seriöst

 

jag vill bli IT-tekniker >_>

 

Sluta hacka på honom hela j*vla tiden. -.-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, vad vill ni bli när ni blir stora? Jag vill bli Lego-tillverkare och göra Super Smash Bros Lego.

lycka till med att göra super smash bros lego. vakna upp ur din drömvärld, seriöst

 

jag vill bli IT-tekniker >_>

 

Vad är problemet med att göra lego gubbar som ser ut som t ex Pikachu, mario med mera?

Det kan väll inte finnas nåt problem med det..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, vad vill ni bli när ni blir stora? Jag vill bli Lego-tillverkare och göra Super Smash Bros Lego.

lycka till med att göra super smash bros lego. vakna upp ur din drömvärld, seriöst

 

jag vill bli IT-tekniker >_>

 

Vad är problemet med att göra lego gubbar som ser ut som t ex Pikachu, mario med mera?

Det kan väll inte finnas nåt problem med det..

 

Det finns inget problem med det. Men att få det som arbete är minst sagt problematiskt.

 

The Lego Group har 120 designers anställda. Man måste ha rätt kontaker för att ha kunna arbeta där. Dessutom måste han lära sig danska (man kan förstå varandra, men jag tror nog att en person som kan flytande danska har förtur). Sedan måste Lego tillverka SSB-figurer överhuvudtaget.

 

Edit: Och har man inte ett alldeles brinnande intresse för Lego lär det bli tråkigt väldigt snabbt.

Redigerat av Chainsawkitten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, vad vill ni bli när ni blir stora? Jag vill bli Lego-tillverkare och göra Super Smash Bros Lego.

lycka till med att göra super smash bros lego. vakna upp ur din drömvärld, seriöst

 

jag vill bli IT-tekniker >_>

Vad är problemet med att göra lego gubbar som ser ut som t ex Pikachu, mario med mera?

Det kan väll inte finnas nåt problem med det..

 

Det finns inget problem med det. Men att få det som arbete är minst sagt problematiskt.

 

The Lego Group har 120 designers anställda. Man måste ha rätt kontaker för att ha kunna arbeta där. Dessutom måste han lära sig danska (man kan förstå varandra, men jag tror nog att en person som kan flytande danska har förtur). Sedan måste Lego tillverka SSB-figurer överhuvudtaget.

 

Edit: Och har man inte ett alldeles brinnande intresse för Lego lär det bli tråkigt väldigt snabbt.

 

Det enda som verkar vara ett problem är ju att få rätt kontakter, jag menar att lära sig danska är knappast svårt om man kan svenska.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att få läsa på högskolan i Kalmar och få jobba som Chief och/eler 1:e maskinist =) (olika ranger för maskin personal i fartyg för er som inte vet...)

 

Soad_token

Min morbror är doktor på Högskolan i Kalmar :)

 

Wow vad coolt! Kan jag få hans autograf??? :cool:

 

OnT: allvarligt så vet jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att få läsa på högskolan i Kalmar och få jobba som Chief och/eler 1:e maskinist =) (olika ranger för maskin personal i fartyg för er som inte vet...)

 

Soad_token

Min morbror är doktor på Högskolan i Kalmar :)

 

Ok, i vilka/vilket ämne unervisar han i?

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...