Hoppa till innehåll

Hjälp Med Ålder


doozer

Rekommendera inlägg

men vrf skulle en sån här oseriös sida ha att man moste visa sin rätta ålder??? det finns ju dom som har P0 som sin ålder och moderdatorerna har inte brytt sig alls ju```???````

Oseriös?

Det är en en annan sak om man är t.ex 19 bast & det står "P0" på användaren.

& det är en helt annan femma om du är 12 bast % det står "P20" på din användare lixom, om du nu förstår...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

men vrf skulle en sån här oseriös sida ha att man moste visa sin rätta ålder??? det finns ju dom som har P0 som sin ålder och moderdatorerna har inte brytt sig alls ju```???````

Oseriös?

Det är en en annan sak om man är t.ex 19 bast & det står "P0" på användaren.

& det är en helt annan femma om du är 12 bast % det står "P20" på din användare lixom, om du nu förstår...

 

Så sant så.

Jag är 14 och om jag skriver en ålder under min typ P1 eller P2 så är det inte något stort, bara ett lite skämt.

Men om jag är 12 och säger att jag är 20-25 så är det ett emot.. ja, reglerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men vrf skulle en sån här oseriös sida ha att man moste visa sin rätta ålder??? det finns ju dom som har P0 som sin ålder och moderdatorerna har inte brytt sig alls ju```???````

 

Oseriös?

Det är en en annan sak om man är t.ex 19 bast & det står "P0" på användaren.

& det är en helt annan femma om du är 12 bast % det står "P20" på din användare lixom, om du nu förstår...

 

Så sant så.

Jag är 14 och om jag skriver en ålder under min typ P1 eller P2 så är det inte något stort, bara ett lite skämt.

Men om jag är 12 och säger att jag är 20-25 så är det ett emot.. ja, reglerna.

 

men då kan jag ju vara P23 för att jag tycker det är kul att vara det. du bryter endå mot reglerna efter som du är en du inte är!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men vrf skulle en sån här oseriös sida ha att man moste visa sin rätta ålder??? det finns ju dom som har P0 som sin ålder och moderdatorerna har inte brytt sig alls ju```???````

 

Oseriös?

Det är en en annan sak om man är t.ex 19 bast & det står "P0" på användaren.

& det är en helt annan femma om du är 12 bast % det står "P20" på din användare lixom, om du nu förstår...

Så sant så.

Jag är 14 och om jag skriver en ålder under min typ P1 eller P2 så är det inte något stort, bara ett lite skämt.

Men om jag är 12 och säger att jag är 20-25 så är det ett emot.. ja, reglerna.

 

men då kan jag ju vara P23 för att jag tycker det är kul att vara det. du bryter endå mot reglerna efter som du är en du inte är!

 

suck, släpp de här grabben. om jag hade P0 vid mitt namn är de uppenbart att jag har de där för skojs skull, någon som är nyfödd kan knappast vara inne på ett forum. besides, med din logik så är det väl olagligt att inte visa sin ålder alls, eller?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...