D48 Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 lol du då skulle jag vara bannad från hela internet. men ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Och här har vi smare sven som högt och tydligt berättar om sina regelbrott.men oj då=) nej min ålder är faktisk 16 men det kanske finns sidor där jag är ca45 med kanske :D vem vet. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 men vrf skulle en sån här oseriös sida ha att man moste visa sin rätta ålder??? det finns ju dom som har P0 som sin ålder och moderdatorerna har inte brytt sig alls ju```???```` Oseriös? Det är en en annan sak om man är t.ex 19 bast & det står "P0" på användaren. & det är en helt annan femma om du är 12 bast % det står "P20" på din användare lixom, om du nu förstår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 men vrf skulle en sån här oseriös sida ha att man moste visa sin rätta ålder??? det finns ju dom som har P0 som sin ålder och moderdatorerna har inte brytt sig alls ju```???```` Oseriös? Det är en en annan sak om man är t.ex 19 bast & det står "P0" på användaren. & det är en helt annan femma om du är 12 bast % det står "P20" på din användare lixom, om du nu förstår... Så sant så.Jag är 14 och om jag skriver en ålder under min typ P1 eller P2 så är det inte något stort, bara ett lite skämt. Men om jag är 12 och säger att jag är 20-25 så är det ett emot.. ja, reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 men vrf skulle en sån här oseriös sida ha att man moste visa sin rätta ålder??? det finns ju dom som har P0 som sin ålder och moderdatorerna har inte brytt sig alls ju```???```` Oseriös? Det är en en annan sak om man är t.ex 19 bast & det står "P0" på användaren. & det är en helt annan femma om du är 12 bast % det står "P20" på din användare lixom, om du nu förstår... Så sant så.Jag är 14 och om jag skriver en ålder under min typ P1 eller P2 så är det inte något stort, bara ett lite skämt. Men om jag är 12 och säger att jag är 20-25 så är det ett emot.. ja, reglerna. men då kan jag ju vara P23 för att jag tycker det är kul att vara det. du bryter endå mot reglerna efter som du är en du inte är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 men vrf skulle en sån här oseriös sida ha att man moste visa sin rätta ålder??? det finns ju dom som har P0 som sin ålder och moderdatorerna har inte brytt sig alls ju```???```` Oseriös? Det är en en annan sak om man är t.ex 19 bast & det står "P0" på användaren. & det är en helt annan femma om du är 12 bast % det står "P20" på din användare lixom, om du nu förstår... Så sant så. Jag är 14 och om jag skriver en ålder under min typ P1 eller P2 så är det inte något stort, bara ett lite skämt. Men om jag är 12 och säger att jag är 20-25 så är det ett emot.. ja, reglerna. men då kan jag ju vara P23 för att jag tycker det är kul att vara det. du bryter endå mot reglerna efter som du är en du inte är! suck, släpp de här grabben. om jag hade P0 vid mitt namn är de uppenbart att jag har de där för skojs skull, någon som är nyfödd kan knappast vara inne på ett forum. besides, med din logik så är det väl olagligt att inte visa sin ålder alls, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardRock Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Det du också kan göra är att du går till "övrigt" och där hittar du "inställningar", och där söker du upp "byt ålder". Och så kan du byta ålder till vilken du vill. Hoppas detta hjälpte dig. //HardRock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.