D48 Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 lägg av. det är en stil jag har inget imot det men man har sin egna smak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Jag har ingenting emot punkare, goth etc. emo's dock men iaf det är ingenting som jag skulle kunna ha på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 (redigerat) Jag har ingenting emot punkare, goth etc. emo's dock men iaf det är ingenting som jag skulle kunna ha på mig. Samma här. Men jag har också en skinjacka. Men den är typ normal, imao. Redigerat 14 Oktober 2008 av Molesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 (redigerat) snygg :) jag skulle vilja köpa den btw säljer du den? :D Redigerat 14 Oktober 2008 av 1337gamer007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 http://i33.tinypic.com/6qxu6v.jpg http://i36.tinypic.com/11j3hut.jpg Nja, inte direkt min stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Jag ger dig ett råd. Ta bort den jag menar allvar! Du kan inte ha den i skolan du förlorar bara respekt. Tänk dig när du blir stor och har ett cool jobb då kan du inte ha en sån trasa på dig. :angry: 2/10 Urful Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Jag ger dig ett råd. Ta bort den jag menar allvar! Du kan inte ha den i skolan du förlorar bara respekt. Tänk dig när du blir stor och har ett cool jobb då kan du inte ha en sån trasa på dig. :angry: 2/10 Urful Allvarligt, det är du som förlorar respekt här. Sluta tänka på vad folk tycker så j*vla mycket. Har du växt upp hos mormor och morfar på landet eller? Jag uppskattar folk som klär sig som de trivs och som skiter i vad fjortisarna på skolan tycker. Vem vill ha deras respekt ändå? Jag tyckte jackan var cool, fast det skulle vara snyggt med några knappar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Jag ger dig ett råd. Ta bort den jag menar allvar! Du kan inte ha den i skolan du förlorar bara respekt. Tänk dig när du blir stor och har ett cool jobb då kan du inte ha en sån trasa på dig. :angry: 2/10 Urful Allvarligt, det är du som förlorar respekt här. Sluta tänka på vad folk tycker så j*vla mycket. Har du växt upp hos mormor och morfar på landet eller? Jag uppskattar folk som klär sig som de trivs och som skiter i vad fjortisarna på skolan tycker. Vem vill ha deras respekt ändå? Jag tyckte jackan var cool, fast det skulle vara snyggt med några knappar också. "are you born in a fucking barn or what?" håller med dig mumito alla ska ha sin egna stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Jag ger dig ett råd. Ta bort den jag menar allvar! Du kan inte ha den i skolan du förlorar bara respekt. Tänk dig när du blir stor och har ett cool jobb då kan du inte ha en sån trasa på dig. :angry: 2/10 Urful Allvarligt, det är du som förlorar respekt här. Sluta tänka på vad folk tycker så j*vla mycket. Har du växt upp hos mormor och morfar på landet eller? Jag uppskattar folk som klär sig som de trivs och som skiter i vad fjortisarna på skolan tycker. Vem vill ha deras respekt ändå? Jag tyckte jackan var cool, fast det skulle vara snyggt med några knappar också. "are you born in a fucking barn or what?" håller med dig mumito alla ska ha sin egna stil. Ja hellre det än t.ex skoluniform. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Jag ger dig ett råd. Ta bort den jag menar allvar! Du kan inte ha den i skolan du förlorar bara respekt. Tänk dig när du blir stor och har ett cool jobb då kan du inte ha en sån trasa på dig. :angry: 2/10 Urful Och du går runt med en tröja med bambi på då eller? Aja, jackan var väl okej, inte min stil men antagligen din. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Tänk dig när du blir stor och har ett cool jobb då kan du inte ha en sån trasa på dig. :angry: 2/10 Urful Svårt att säga då jag inte tycker om stilen i sig...men som någon sa tidigare, ha den på dig så man ser hur den passar med resten... Och Ihabba, killen är 14, han har ett par år minst av skola kvar innan han ska börja jobba, jag tror han hinner skaffa sig en ny jacka till jobbintervjun <_< Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Jag har ingenting emot punkare, goth etc. emo's dock men iaf det är ingenting som jag skulle kunna ha på mig. Vill bara påpeka att goths och emos i princip har samma klädstil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.