Lii Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Hej! Tänkte tipsa om mitt projekt Quizen, ett frågspel: http://www.quizen.webb.se Gjorde den pga av flera anledningar, min dålig allmänbildning, för att lära sig nya saker, lite ordkunskapsträning inför högskoleprovet etc.. Och voila! Nu har den utvecklats till något som är tänkt för alla som vill lära och testa sig Smile Pröva själva! Kom gärna med feedback sedan, och lägg mer än gärna ett klick på någon av google länkarna, det är väldigt uppskattat! Trevlig spelomgång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Bah, lite väl svår kanske. Fick 4 / 10 8'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Lite för svårt för min smak, men jag gissade mig till 7 rätt :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 8/10 :$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Jag behöver inte testa min, vet redan att det är kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 (redigerat) Du har gjort färdigt Quizen. Du fick 9 rätt av 10. Spela gärna flera gånger. Missade på Edward gubben <.< Det är f*n inte allmänbildning :( http://www33.websamba.com/Quizen/startquiz...10&cor=4322 lol. Redigerat 13 Oktober 2008 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 9/10 Missade på romerska siffror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 4 ftw =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Du fick 9 rätt av 10. Spela gärna flera gånger. Allt grönt som växer på träd heter blad, allt brunt/orange heter löv. NK har aldrig vart min grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 4 rätt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Jorå, den var väll festlig. Fick 9/10 första gången, och 10/10 andra gången. Tryckte dessutom på dina länkar :o Kanske lite längre quiz kanske? Dessutom kanske lite annan design på sidan, annars så var allt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.