Hoppa till innehåll

Favvo Pkanal


timi3
 Dela

Rekommendera inlägg

På TV4 såg man f*n en j*vla reklam om medicinförsäljning på nätet...Utan recept...Och så sade dem något i stilen med.. Du får inte veta vad som är i, men man är beredd att chansa för ett lågt pris. Hur f*n kom det in på TV4's Reklamsändning??????

 

Obtw, TV6. Menfan att dem tog bort Family Guy...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

På TV4 såg man f*n en j*vla reklam om medicinförsäljning på nätet...Utan recept...Och så sade dem något i stilen med.. Du får inte veta vad som är i, men man är beredd att chansa för ett lågt pris. Hur f*n kom det in på TV4's Reklamsändning??????

 

Obtw, TV6. Menfan att dem tog bort Family Guy...

Har dom tatt bort det igen? -.-

 

Gå in på http://www.crimemedicine.com/ så fattar du, dom pratade om det på radion en gång också

 

 

Döresten är det inte så många som ser att det står P-kanal

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Självklart är det tv-nynäs "det självklara valet" som är deras motto. Jo tjena det är ju skitkul att glo på reklam när man kollar på tv. Nej,om jag ska välja mellan dom "vanliga" kanalerna så blir det nog 6:an. Dom visar ju t ex Våra värsta år och Family Guy mm. Har också Canal+ hos min pappa men filmerna och sporten varierar så mycket så jag vet inte vilken av dom jag ska ta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På TV4 såg man f*n en j*vla reklam om medicinförsäljning på nätet...Utan recept...Och så sade dem något i stilen med.. Du får inte veta vad som är i, men man är beredd att chansa för ett lågt pris. Hur f*n kom det in på TV4's Reklamsändning??????

 

Du fattar inte att dom menar att man inte ska göra det? Hon säger ju en massa saker som är dåligt med det också.

 

TV5 är för inriktat för unga fjortisar, med alla deras värdelösa program om ungar med kärleks-problem.
Kanal 5 har ju en massa bra serier som t ex, Las Vegas, CSI Ny/Miami/Navy, Cold case, Desperate Housewifes (ibland :P) med mera. Redigerat av RHCP
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...