Hoppa till innehåll

Håller Världen På Att Övertas Av Småfolk?


DiRtY
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 5 veckor senare...
  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Eller hur folk blir bara mindre och mindre. Går i 7an och jag är längre en de flesta i 8an. Men sexorna ser man knappt.

när jag gick i 7:an fanns det bara 1 kille på skolan jag inte såg ner till (inkl lärarna) och han var as stor, ´han vägde typ 150kg och var 1 å äldre.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Skulle tippa på att det bara är ens egen uppfattning, när man kommer till sjuan så är man väldigt liten och omogen, och ser på niorna som jättestorma välvuxna män. Och när man själv går i nian inser man att man inte var så jävla stor, kolla tillbaka på några bilder och ser att de förra niorna inte heller var så stora, ser på de nya sjuorna och tycker att de är skitsmå, men när man kollar på bilder på sig själv i sjuan så är man lika liten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men 3:orna och 4:onra är ju 8-11 år såklart dom är kortare? Men det konstiga för mig vart att jag är väll lång eller nått men det var bara någon centimeters sklidnad mellan alla, sen när jag började i en annan cp skola så var alla så j'vla korta i min klass och man kände sig som nån jätte :( Dom var ju typ lika långa som 4-5 orna så det var creepy

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta kanske låter knepigt men såhär är det faktiskt.

Visst, klass 7-8 ser ut som minitrolls.

 

Men när jag gick i 3an eller 4an så såg alla killarna där ut som 30 åriga män med skägg och mustasch.

Det vill du väl inte ha?

 

Själv liknar man en gymnasieelev, dvs så som jag borde se ut och så som jag ser ut, folk säger t.o.m att jag skulle liknat en 22åring om jag inte vore så jävla kort (176-177cm)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...