Gäst Krook Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 de som började i 7an på min skola detta år ser ut som om dom går i 4an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 5 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Eller hur folk blir bara mindre och mindre. Går i 7an och jag är längre en de flesta i 8an. Men sexorna ser man knappt.när jag gick i 7:an fanns det bara 1 kille på skolan jag inte såg ner till (inkl lärarna) och han var as stor, ´han vägde typ 150kg och var 1 å äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KontaktaMig Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Heh, jo. På förra skolan tyckte jag alla som gick i trean(klassen under mig :D) var mycket mindre än vad vi var. Har ingen förklaring till detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Ja, jag vette fan. Verkar som alla runt mig är skitlånga, och då är jag ändå inte superkort (runt 177 cm eller nåt sånt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Alltså jag kan inte säga att alla är kortare, dom som började i 7:an förra året, än när vi började 7:an, för jag är ungefär lika lång som dom är, så lärarna trodde att jag gick i 7:an ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Fina bumps! Är det inte bara så att ni växer upp och upplever de yngre mindre? Duh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Huh? Jag är typ 1,64 (Kanske lite förlång för min ålder är typ 12-13 år) Och alla är skit små gemfört med mig. Så jag tror typ att det blir mera småfolk. Jo, du är 15 nu. Men när du var 13 år så är 164 INTE för lång. Jag är själv 12 och är 168-170 cm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Skulle tippa på att det bara är ens egen uppfattning, när man kommer till sjuan så är man väldigt liten och omogen, och ser på niorna som jättestorma välvuxna män. Och när man själv går i nian inser man att man inte var så jävla stor, kolla tillbaka på några bilder och ser att de förra niorna inte heller var så stora, ser på de nya sjuorna och tycker att de är skitsmå, men när man kollar på bilder på sig själv i sjuan så är man lika liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 6:orna ser ut som 4:or på min skola :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 tycker verkligen att 3:orna och 4:orna är jätte korta, resten är väl "normal" långa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Men 3:orna och 4:onra är ju 8-11 år såklart dom är kortare? Men det konstiga för mig vart att jag är väll lång eller nått men det var bara någon centimeters sklidnad mellan alla, sen när jag började i en annan cp skola så var alla så j'vla korta i min klass och man kände sig som nån jätte :( Dom var ju typ lika långa som 4-5 orna så det var creepy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Detta kanske låter knepigt men såhär är det faktiskt. Visst, klass 7-8 ser ut som minitrolls. Men när jag gick i 3an eller 4an så såg alla killarna där ut som 30 åriga män med skägg och mustasch. Det vill du väl inte ha? Själv liknar man en gymnasieelev, dvs så som jag borde se ut och så som jag ser ut, folk säger t.o.m att jag skulle liknat en 22åring om jag inte vore så jävla kort (176-177cm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.