Imaginary Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Barry Trotter och den skamlösa parodin är en parodi om Harry Potter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Vad menar du? Det kom en som hette Helga Rotter som en ville skulle bli en bok. Helga flög runt på en kontra bas och hade ett underligt födelse märke på näs tippen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Jag har faktiskt skrivit en egen parodi, på sagan om ringen, eller sagan om tandborsten... Fast den var bara på 3 sidor, men ändå ganska kul! Trod och Tandalf! :D Om det nu hör till äment... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Barry Trotter och den skamlösa parodin är en parodi om Harry Potter Vart kan man köpa den nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 har du läst den? e den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 jag sågg den i affären när jag kollade runt lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 (redigerat) I vilken affär då? I en vanlig affär eller en bokaffär? Redigerat 3 April 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 3 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 I vilken affär då? I en vanlig affär eller en bokaffär? Jag såg boken i wettergren's reklamblad så den finns nog att köpa på wettergren's Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Är det som typ Hairy Plopper i Serie tidningen träsket? btw, 1100 inlägg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 jag såg en om harry potta. tråkig <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 (Imaginary @ 03/04-2004 10:38:16) I vilken affär då? I en vanlig affär eller en bokaffär? Jag såg boken i wettergren's reklamblad så den finns nog att köpa på wettergren's och vart ligger wettergren's nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 jag såg den i bokman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.