garkan Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Skrivet 21 Oktober 2008 You polish my armor with your tears, please keep crying. Allvarligt, Retribution har generellt sett varit kass sedan start. Självklart kommer alla andra klasser börja gnälla när de plötsligt får storstryk av en retripaladin. Det är så här vi retribution paladins har känt i alla år, så kom f*n inte och gnäll. Men det här är ju lite väl mycket, dom slår 3 gånger och crittar 2k i varje slag. Aa om du duelar utan armor och/eller utan pet/minion. Är du en warrior med titan's grip så kan du enkelt ta en retradin. Jag har dock aldrig förlorat en fight med min paladin. Infact så klarade jag mig hela vägen från gadgetzan till zul'farrak i level 43. Jag hade en undead warlock 50 och en orc hunter 42 bakom mig. Varje gång jag fick corruption eller någon annan spell/curse så gjorde jag cleanse. (Då var jag healer så jag hade holy shock och healade mig) Jag kunde tagit båda men hade ingen tid. tog hela livet av huntern så han sprang iväg och halva av undeaden. Men sen blev jag ganked.. GL&HF Gadget till ZF... oj, och som holy.. nämen oj tusan också, va tufft, det har inget med retri att göra, Hoj! (Då var jag healer så jag hade holy shock och healade mig) Lär dig läsa för i h*lvete. Detta var för tråden. Aa om du duelar utan armor och/eller utan pet/minion. Är du en warrior med titan's grip så kan du enkelt ta en retradin. Det andra var off-topic, sluta komma med såna j*vla dumma kommentarer. Det var du som kom med en dum kommentar =p Menar du mitt första inlägg eller det andra?För jag är tvungen att säga en "dum" kommentar. Då folket här tror sig tuffa och sådant skit men irl så är dom inte ett skvatt..
Garone Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Skrivet 21 Oktober 2008 (redigerat) Det andra var off-topic, sluta komma med såna j*vla dumma kommentarer. OT: HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Måste tacka dig, det där gjorde min dag. OnT@Guggo: Du kan inte neka till att Retribution Paladins är OP just nu. Det är ren och skär fakta. Men ja, jag håller med om att Retadins inte var bra i Arenas pre-patch, men det betyder inte att de borde vara sjukt OP just nu. Redigerat 21 Oktober 2008 av Garone
Rekommendera inlägg