The Moose Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Jag tycker Xbox 360 är bäst p.g.a att priset har sänkts väldigt hyggligt, de flesta stora speltitlarna som släpps, släpps till Xbox 360. Xbox 360 har den bästa och mest användarvänliga online-funktionen(tänker bl.a på Marcetplace och Xbox Originals). Xbox 360 har en hel del roliga och användbara tillägg som tangentbordet och webbkameran t.ex. Naturligtvis finns det förödande nackdelar med Xbox 360 då den dels låter mycket, är väldigt känslig (tänker på de tre röda ringarna) och sist men inte minst har Xbox 360 den sämsta support-personalen som lär vara anställda av Microsoft! Så det är lite svart och vitt men jag tycker Xbox 360 är bäst av de två alternativen som nämns i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Jag tycker Xbox 360 är bäst p.g.a att priset har sänkts väldigt hyggligt, de flesta stora speltitlarna som släpps, släpps till Xbox 360. Xbox 360 har den bästa och mest användarvänliga online-funktionen(tänker bl.a på Marcetplace och Xbox Originals). Xbox 360 har en hel del roliga och användbara tillägg som tangentbordet och webbkameran t.ex. Naturligtvis finns det förödande nackdelar med Xbox 360 då den dels låter mycket, är väldigt känslig (tänker på de tre röda ringarna) och sist men inte minst har Xbox 360 den sämsta support-personalen som lär vara anställda av Microsoft! Så det är lite svart och vitt men jag tycker Xbox 360 är bäst av de två alternativen som nämns i tråden. Tåler inte att man lägger det ner när skivan är i och Xboxet är igång(Skivan repas som f*n och det låter som s*tan...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.