Mosa1nagant Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Nu tänker jag härma xbox 360 forumet lite. :P Vilket är ditt senaste upplåsta archivement? Mitt är Heroic Underbog + Underbog=20 AP. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Leeeeeeeeeeroy! och nästan alla halloween achievements så jag har snart den titeln ,åste bara få tag på headen och petet han droppar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Den där när man ska dricka 25 olika sorters alkohol drycker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Leeeeeeeeeeroy! och nästan alla halloween achievements så jag har snart den titeln ,åste bara få tag på headen och petet han droppar. Vad är det för titel man får? :) Senaste jag fick var complete 5 daily quest ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Leeeeeeeeeeroy! och nästan alla halloween achievements så jag har snart den titeln ,åste bara få tag på headen och petet han droppar. Vad är det för titel man får? :) Senaste jag fick var complete 5 daily quest ^_^ Leeroy Min senaste var Artisan in First Aid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Leeeeeeeeeeroy! och nästan alla halloween achievements så jag har snart den titeln ,åste bara få tag på headen och petet han droppar. Vad är det för titel man får? :) Senaste jag fick var complete 5 daily quest ^_^ Leeroy Min senaste var Artisan in First Aid Nope, du får titeln Jenkins so i mitt fall blir det "Chawan Jenkins". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Man får väl titeln Jenkis av questen ; Leeeeeeeeeeeeroy? Och questen leeeeeeeeeeeeeroy är inte i halloween grej väl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Man får väl titeln Jenkis av questen ; Leeeeeeeeeeeeroy? Och questen leeeeeeeeeeeeeroy är inte i halloween grej väl? Skrev lite dåligt, jag har ganska nyligen gjort klart Leeeeeeeroy! så jag fick den titeln. Dom absolut senaste jag har gjort klart är hallowen grejerna, har bara 3 kvar sen får jag halloween titlen som är The Hallowed. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 AC Cleared Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Att klippa sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Klippa sig och hela SM xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Trick or treats - Eastern Kingdoms Black temple (defeat Illidan stormrage) <-- inc! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg