Gäst wAcko Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Perfect AV eller något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanter Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Old Ironjaw (Fiska upp Old Ironjaw i Ironforge). =) och om 5 fiskar till: 250 fish Så det är därför man alltid ser Hordes i IF, tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Old crafty, fiska upp Old crafty i Orgrimmar. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 25 mounts Alterac valley på 6mins idag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Old crafty, fiska upp Old crafty i Orgrimmar. =)Hur f*n lyckas du?! :Dborde du inte bli rövkn**lad av alla guards och players? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Old crafty, fiska upp Old crafty i Orgrimmar. =)Hur f*n lyckas du?! :Dborde du inte bli rövkn**lad av alla guards och players? Meh, sprang in.. några vakter slog mig (hände inget med mitt hp typ). Ställde mig och fiskade bakom några hus, kom en horde paladin som vinkade till mig. Sen efter typ 10 min var det fixat. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 1500quests har även 8mounts ifrån en ablino drake! \o/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 kom en horde paladin som vinkade till mig.HAHA :D you made my day..morning^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanter Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Ambassador of the Alliance, äntligen har man en titel som gör att man inte blir tagen som en noob ( Hade jenkins förut ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Master in First Aid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 BRD. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Ambassador. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg