Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 1.7k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet (redigerat)

The Czar Of Sporeggar

Heroic: The Oculus

The Champion of the Frozen Wastes

Ten Tabards

Heroic: Take Out Those Turrets

Heroic: Orbital Bombardment

Redigerat av Rullis
Skrivet (redigerat)

Dessa fick jag på tre AB's, det var min bästa AB dag någonsin:

[Arathi Basin Perfection] - Hade redan att vinna på tid, men hade aldrig fått denna förrut. I fösta AB:n.

[Arathi Basin Assassin] - Ganska lätt för rogues iofs men rolig som bara den! I andra AB:n.

[Me and Cappin Makin it Happen] - Assaultade 9 flaggor i en AB, i tredje AB:n.

[Overtly Defensive] - Deffade även 4 flaggor (3 för achivement) i samma AB, i tredje.

[We had it all Along *Cough*] - 2000-1990, pew pew grym tur. Också i tredje AB:n.

Redigerat av Xade
Skrivet

Mjo, när det stod typ 1940-1940 så fick vi 3dje basen och det tickade 1990-1980 till 1990-1990 som tur, direkt efter vann vi. Jag har vunnit med 2000-1980 en gång, inte roligt.

Men om du fick HC: Oculus och Champion of Frozen Wastes, borde du inte fått Northrend Dungeon Hero ockå?

Skrivet (redigerat)

Har halls of stone kvar, lol :D ingen vill göra den med mig =(

Halls of Stone är en del av Champion of the Frozen Wastes - dödade du inte alla bossar? Redigerat av Hivee
Skrivet

Har halls of stone kvar, lol :D ingen vill göra den med mig =(

Halls of Stone är en del av Champion of the Frozen Wastes - dödade du inte alla bossar?

Nop. Fick joina på sista haha.

Skrivet

With Open Arms

Crazy Cat Lady

Shattered

Nerf Engineering

Hodir defeated after 3 minutes and 1 second. Riktigt j*vla facepalm på den. Skulle ju såklart wipeat om vi visste att det var så. + 1 dps dog midfight och ankhade så hans dps missade typ 300-400k. Vi tar hans cache nästa vecka ;D

• Skapa ny...