Kuddie Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Typ, Reach Level 20 ;D Levlar en rogue nu, Går ganska hyffsat men Cruel Barb droppar ju aldrig, Lackar sönder ,D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 "Ambassador of the Alliance" har jag för mig den hette som jag har gjort senast. Den ger titeln "Ambassador Ditt namn" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 20 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Gjorde Zul'Aman nyss, gav 10 AP (AP=Arcivement Point, inte Attack Power xD) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 UBRS LBRS Onyxia Jenkins Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Hade inte fått deadmines achievementen så jag tog min 49a och sprang dit och tog hela deadmines ensam :). Palladin for the win. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Hade inte fått deadmines achievementen så jag tog min 49a och sprang dit och tog hela deadmines ensam :) . Palladin for the win. Hehe ;) Jag är så stolt över dig, hela deadmines? som Retri till och med? Hoj! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Hade inte fått deadmines achievementen så jag tog min 49a och sprang dit och tog hela deadmines ensam :) . Palladin for the win. Hehe ;) Jag är så stolt över dig, hela deadmines? som Retri till och med? Hoj! min failade 29 twink tar en bit i deadmines^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Hade inte fått deadmines achievementen så jag tog min 49a och sprang dit och tog hela deadmines ensam :). Palladin for the win. Att sola DM på 49 säger inte så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Hm, vet inte exakt senaste, några nyligen klarade: Black Temple (jag hade klarat innan patchen dock, stod inget), Classic Raider och Karazhan med min gröngearade alt :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 The Green Hills of Stranglethorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Magtheridon's lair (defeat Magtheridon). j*vla budget raid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 BT/MH klarat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg