Gäst wAcko Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 More information, vi kan inte trolla. plox 1. Uppdatera drivrutiner. 2. Avinstallera skräp som du inte använder. 3. Ladda ner ett bättre antivirus program e.g Kaspersky eller Nod32 och ett program som är inriktat på att ta bort spyware, så som Spybot S&D 4. Om det fortfarande inte funkar så är din dator för dålig, köp en ny eller uppgradera din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 27 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 More information, vi kan inte trolla. plox 1. Uppdatera drivrutiner. 2. Avinstallera skräp som du inte använder. 3. Ladda ner ett bättre antivirus program e.g Kaspersky eller Nod32 och ett program som är inriktat på att ta bort spyware, så som Spybot S&D 4. Om det fortfarande inte funkar så är din dator för dålig, köp en ny eller uppgradera din dator. Okej, du får ju gärna säga hur man gör då.. så slipper jag fråga så j*vla mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Vadå nytt ram? Han kan ju ha något virus som segar ner, tänkt på det? Ladda ner Avast, Kapersky eller AVG och virussök din dator. När du är klar så skriver du här om det funkar eller ej. GL&HF det behöver inte heller vara virus. efter som det blir segt i spelet på ett ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Vadå nytt ram? Han kan ju ha något virus som segar ner, tänkt på det? Ladda ner Avast, Kapersky eller AVG och virussök din dator. När du är klar så skriver du här om det funkar eller ej. GL&HF Det kan lika gärna vara hans RAM som är för lite eller hans GPU som suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 More information, vi kan inte trolla. plox 1. Uppdatera drivrutiner. 2. Avinstallera skräp som du inte använder. 3. Ladda ner ett bättre antivirus program e.g Kaspersky eller Nod32 och ett program som är inriktat på att ta bort spyware, så som Spybot S&D 4. Om det fortfarande inte funkar så är din dator för dålig, köp en ny eller uppgradera din dator. Okej, du får ju gärna säga hur man gör då.. så slipper jag fråga så j*vla mycket 1. du laddar hem drivrutinerna och installerar dem.2. du går in på kontrollpanelen -> lägg till eller ta bort program 3. www.eset.com, www.kaspersky.com, www.spybot.com 4. www.datorbutiken.com 5. ifall du inte förstår, ring någon som gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Han där över mig har rätt, mer ram och bättre grafikkort gör susen, annars finns det inga mer möljigheter. :lol:Just nu kör jag Vietnam.. Vad är RAM? Komponenterna är delarna... Och två att sätten att kolla vad du har för några är, 1: öppna "explorer" och högerklicka och ta egenskaper(står lite) 2: ladda ner Belarc Advisor, så står det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Går ju typ inte och köra spel, för sen e så himla seg och det laggar hela tiden!!! Har kört fragmentering och diskrensning men funkar ju inte ändå!! Nått annat som man kan göra? Hittade en blogg om detta, testa den. Verkar vara nyöppnad, men det fanns iaf några lätta tips om hur man snabbade upp sin dator. www.datorfixarna.blogg.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 upgradera ram det gjorde jag på min dator och dan går snabbare nu köp eller testsa free versionen av diskeaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 1. Uppgradera drivrutinerna: Du tar reda på var du har för grafikkort. Genom att antingen ladda ned programmet Everest! Home Edition Här laddar du ned det! Eller så trycker du Windowsknappen + Pause. Välj Maskinvara och sedan Enhetshanteraren. Välj sedan Bildskärmskort. Där står namnet på ditt grafikkort. Sök sedan på det på Google.se 2. Skaffa programmet CCleaner som tar bort skräp på din dator samt fixar lite register problem.Här laddar du ned CCleaner Installera det, och kör sedan Filstädning och sedan Registret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.