Hoppa till innehåll

Vad Ska Jag Köpa?!?!?!


honda131
 Dela

Rekommendera inlägg

Ta Naruto, Saints Row 2 kostar så j*vla mycket för så lite. Har du sett grafiken till det? Ser f*n ut som ett PS2 spel -.-

 

Grafiken är inte allt.

 

På xbox360 är grafiken 70% av spelet.

Därför spelar man 360, för grafiken är så oerhört smaskig.

 

@Trådskapare: Snälla leta igenom, det finns en xbox360 forum.

 

Not rly.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ta Naruto, Saints Row 2 kostar så j*vla mycket för så lite. Har du sett grafiken till det? Ser f*n ut som ett PS2 spel -.-

 

Grafiken är inte allt.

På xbox360 är grafiken 70% av spelet.

Därför spelar man 360, för grafiken är så oerhört smaskig.

 

@Trådskapare: Snälla leta igenom, det finns en xbox360 forum.

 

Not rly.

 

grafiken är f*n inte 70% av spelet...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta Naruto, Saints Row 2 kostar så j*vla mycket för så lite. Har du sett grafiken till det? Ser f*n ut som ett PS2 spel -.-

om det e något spel som har dålig grafik så e det väl ändå naruto elleR??? :huh:

 

och saints row 2 har inte ens sattsat på grafiken utan satsat på alla olika grejer man kan göra...

 

 

ontopic: köp saintsrow 2. Du kommer inte ängra det säger jag bara!!! fasts spara lite pengar så du kan köpa något av: gow 2, cod 5 eller left4dead när dem mästar spelen kommer ut ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag har tänkt väldigt länge på en sak jag ska köpa ett X-box 360 men vilket av detta spel ska jag köpa?!

 

Naruto: Rise of a ninja det kostar 239kr till X-box 360

 

eller

 

Saints row 2 det kostar 479kr till X-box 360

 

 

säg gjärna hur bra du tycker att spelen är och om det är på någon hämsida på internät som det kostar lite mindre på

eller något och säg gjärna lite om spelet och så :lol: snälla svara :lol: :lol:

 

Köp Naruto: Rise of a ninja och varva det sen kan du vänta tills uppföljaren kommer ;)

För dom som gör serien har gjort en helt ny story i det andra spelet som kommer snart :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Saints Row 2 är riktigt bra p.g.a den extrema öppenheten och att det finns så mycket att göra! För det andra så skriver man inte X-box utan det har alltid sen begynnelsen hetat Xbox. Vill inte vara stavpolis men jag stör mig bara lite på det, ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

jag har bestemt mig (för längesän) jag ska köpa.........?!

 

 

 

bara skoja jag ska köpa Saints row 2 det ser as bra ut men jag tycker att det ser ut attg ha nästan likadanb grafik som gta 4 men saints row 2 ser as kuöl ut men tack för att ni svarade :P

 

 

man kan f*n nästan göra vad som helst ser det ut som xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...