MrSnow Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 (redigerat) COD 4 låter ju bra men jag gillar Fallout 3 men den är inte riktigt ett FPS spel. Left 4 dead är ju jäkligt bra jag prövade demo'n så köp det ifall du gillar (eller hatar) zombies. Redigerat 21 November 2008 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 COD 4 låter ju bra men jag gillar Fallout 3 men den är inte riktigt ett FPS spel. Left 4 dead är ju jäkligt bra jag prövade demo'n så köp det ifall du gillar (eller hatar) zombies. Fallout 3 är inte ens ett FPS utan ett RPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Sa att det inte riktigt var ett FPS. Man kan köra det som ett FPS men det är ju rättså mycket stats baserat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Medal of Honor Airborne kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 ett som du kommer att gilla men som kanske inte många som spelar idag är > Battlefield Vietnam! det kommer du att gilla om du har spelat cod moh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.