Salzalada Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Om ca 1 vecka är det halloween, så jag och några kompisar tänkte ha en liten filmkväll. Dock har vi ingen aning om vilka filmer vi ska kolla på, har ni några tips? Vi har sett alla SAW filmerna och båda Grudge-filmerna, plus några andra som jag inte kommer ihåg namnen på. :P Om ni tipsar om en film, skriv en liten recension också så man får veta lite vad den handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Någon Romero-film kanske? Även om man sett dem så är de väl värda att ses om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 dawn of the dead från 76 är en klassiker, se den, asbra film shutter är den bästa skräckfilmen jag har sett (den thailändska versionen då, amerikanska lär väl suga) annars kan ni ta klassiker! night of the living dead the shining nightmare on elm street friday 13th halloween chainsaw massacre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Psycho. En äkta klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 REC är ett bra val. Den är enkelt en av de mest skräckfulla filmer jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Ska faktiskt ha något liknande. Har funderat på the Shining, hur pass läskig är den? Vill ha något så att man verkligen blir rädd, annars är det ju misslyckat. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Alla helgons blodiga natt III, är helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Shining är inget som är jätteläskig. Tycker inte någon film där bara folk blir dödade är läskiga. När någon person står som staty och man är helt oförberedd hoppar fram och dödar nån e det ganska läskigt. Har hört att "REC" är väldigt läskig annars. Witch Blair project är också hyffsad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Själv så blir man själv på halloween, mina få kompisar drar ut på fest, jag gör det ej. Så blir nog en kväll vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Filmen Dead End är riktigt läskig :) Den handlar om en familj som är på väg till några släktingar för att fira jul och det händer lite saker på vägen. Vill inte berätta något mer, för avslöjande då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 House of Wax? Vill du ha bra skräckfilmer, eller lite sådär överdrivet läskiga. Vill du ha bra, ska du titta på: Någon ur "I know what you did last summer"-trilogin. Eller Jurkjurkogården. Kaske någon ur SAW-Filmerna? Eller [REC]. Välj själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 jag och 3-4 andra kompisar ska se på Halloween med michael myers eller Fredag den 13 men vilken part tycker ni?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.