Gäst Overkill Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 (redigerat) Jag spelade förut nått kundvagns spel i 3D där man typ skulle plocka upp varor så fort som möjligt, Men jag kommer inte ihåg vad det heter (eftersom det var mer än 5 år sen)... Så vet nån vilket spel det är? Inte helt säkert men tror att det heter nått med "maniac" eller "mania" Redigerat 24 Oktober 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Kommer du ihåg vart du spelade det? typ på miniclip? är det Mcdonalds spel? Och man fick det som reklam för 5 år sen? Och så var man i ett varuhus och skulle plocka produkter? En polare såg ditt ämne och sa att han hade spelat samma. Men han visste själv inte namnet. Nu ska vi se, Provat alla googla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Om det var det som kom i reklam med McDonald's så hette spelet "Mall Maniacs". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Ja det är Mall Maniacs :D riktigt kul spel, har kvar min skiva till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 (redigerat) Ja det var Mall Maniacs, Tack :D Fast hittar inte det, Hittar bara massa barbie skit. Redigerat 25 Oktober 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Det är nog svårt att få tag på, om du bor i GBG kan du få låna min skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 (redigerat) tihi.... http://www.fuska.se/spel/pc/mall_maniacs_fusk-s3669.html Bara för det så kom jag att tänka på ett gammalt spel jag med. Det handlade om att tänka på elen eller nåt sånt. Elvis (El-vis) hette det. Jag hittade företaget som troligen gjort det (www.el-info.se). Det var i lågstadiet som alla på skolan fick spelet. Jag tror man bara fångade glödlampor. Men det vore skoj att spela det igen, om någon annan har det... Redigerat 25 Oktober 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 tihi.... http://www.fuska.se/spel/pc/mall_maniacs_fusk-s3669.html Bara för det så kom jag att tänka på ett gammalt spel jag med. Det handlade om att tänka på elen eller nåt sånt. Elvis (El-vis) hette det. Jag hittade företaget som troligen gjort det (www.el-info.se). Det var i lågstadiet som alla på skolan fick spelet. Jag tror man bara fångade glödlampor. Men det vore skoj att spela det igen, om någon annan har det... skulle man inte byta glödlampor??? har för mig de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 finns intresset så kan jag leta reda på min mall maniacs skiva och rippa in det. PM isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Ska testas direkt. Hur gammalt är spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Från 2001-2002 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 tihi.... http://www.fuska.se/spel/pc/mall_maniacs_fusk-s3669.html Bara för det så kom jag att tänka på ett gammalt spel jag med. Det handlade om att tänka på elen eller nåt sånt. Elvis (El-vis) hette det. Jag hittade företaget som troligen gjort det (www.el-info.se). Det var i lågstadiet som alla på skolan fick spelet. Jag tror man bara fångade glödlampor. Men det vore skoj att spela det igen, om någon annan har det... skulle man inte byta glödlampor??? har för mig de... Kommer inte ihåg exakt vad man gjorde. Men visst kan det vart så... Har du spelat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.