Darkdevil Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Ska lana med polarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Ska spela lan hela veckan. Vilket spel? Kommer själv lira Saints Row 2 också! Brukar vara cs på dagen, natten drar vi igång WoW. Och drygar i ventrilo innan en tupplur. Låter kul, bäst att ladda upp med Jolt-dryck då alltså, hehe. Joda, vad är ett lan utan jolt? Man blir ju som bäst med jolt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 På höstlovet ska jag surfa på internet och spela Brawl på mitt wii. För somliga är just det där vad ett lov innebär, och jag gillar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Lana för hela slanten! Massa cola och godis brukar funka fint för mig. Spel blir väl Warhammer 40k, UT2004, AoE II, Empire Earth, SWAT 4, Soldat, mm. Någon som har något bra tips? Bonus om det är roligt men inte jättekrävande och avancerat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Lana för hela slanten! Massa cola och godis brukar funka fint för mig. Spel blir väl Warhammer 40k, UT2004, AoE II, Empire Earth, SWAT 4, Soldat, mm. Någon som har något bra tips? Bonus om det är roligt men inte jättekrävande och avancerat! UT2004 liras fortfarande alltså, är det favoritspelet i serien eller? Tips, om du har xbox 360 så saints row 2! Hmm jag känner för att styra upp någon spelkväll i veckan, någon som är sugen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Lana för hela slanten! Massa cola och godis brukar funka fint för mig. Spel blir väl Warhammer 40k, UT2004, AoE II, Empire Earth, SWAT 4, Soldat, mm. Någon som har något bra tips? Bonus om det är roligt men inte jättekrävande och avancerat! UT2004 liras fortfarande alltså, är det favoritspelet i serien eller? Tips, om du har xbox 360 så saints row 2! Hmm jag känner för att styra upp någon spelkväll i veckan, någon som är sugen? Vad syftar du på då? Angående spelkvällen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 sova, se på duck tales, spela gitarr, umgås. om jag får min vilja igenom. Haha Duck Tales är ju grymt! Gamla VHS-kasetter du har eller nya avsnitt? nä, det är de gamla avsnitten. har cirka 60 avsnitt kvar :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Jag ska... hmmm. Just det, jag har ju inget höstlov. Jag är bara ledig på fredag nästa vecka. Jag får väl fixa 50 poäng och börja plugga igen så Jag får lite lov... PS. Hoppas detta inte räknas som onödigt inlägg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Lana för hela slanten! Massa cola och godis brukar funka fint för mig. Spel blir väl Warhammer 40k, UT2004, AoE II, Empire Earth, SWAT 4, Soldat, mm. Någon som har något bra tips? Bonus om det är roligt men inte jättekrävande och avancerat! UT2004 liras fortfarande alltså, är det favoritspelet i serien eller? Tips, om du har xbox 360 så saints row 2! Hmm jag känner för att styra upp någon spelkväll i veckan, någon som är sugen? Vad syftar du på då? Angående spelkvällen? Styra upp någon spelkväll i veckan. Lira Halo 3, Saints Row 2, Gears Of War, Lost Planet, Team Fortress, Shadowrun eller rentav CS kanske? Det är de spelen jag kan lira över nätet iaf. Någon som e sugen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Lana för hela slanten! Massa cola och godis brukar funka fint för mig. Spel blir väl Warhammer 40k, UT2004, AoE II, Empire Earth, SWAT 4, Soldat, mm. Någon som har något bra tips? Bonus om det är roligt men inte jättekrävande och avancerat! UT2004 liras fortfarande alltså, är det favoritspelet i serien eller? Tips, om du har xbox 360 så saints row 2! Hmm jag känner för att styra upp någon spelkväll i veckan, någon som är sugen? Vad syftar du på då? Angående spelkvällen? Styra upp någon spelkväll i veckan. Lira Halo 3, Saints Row 2, Gears Of War, Lost Planet, Team Fortress, Shadowrun eller rentav CS kanske? Det är de spelen jag kan lira över nätet iaf. Någon som e sugen? Jag är så på för Team Fortress 2. PC, eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Lana för hela slanten! Massa cola och godis brukar funka fint för mig. Spel blir väl Warhammer 40k, UT2004, AoE II, Empire Earth, SWAT 4, Soldat, mm. Någon som har något bra tips? Bonus om det är roligt men inte jättekrävande och avancerat! wc3? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Lana för hela slanten! Massa cola och godis brukar funka fint för mig. Spel blir väl Warhammer 40k, UT2004, AoE II, Empire Earth, SWAT 4, Soldat, mm. Någon som har något bra tips? Bonus om det är roligt men inte jättekrävande och avancerat! UT2004 liras fortfarande alltså, är det favoritspelet i serien eller? Tips, om du har xbox 360 så saints row 2! Hmm jag känner för att styra upp någon spelkväll i veckan, någon som är sugen? Vad syftar du på då? Angående spelkvällen? Styra upp någon spelkväll i veckan. Lira Halo 3, Saints Row 2, Gears Of War, Lost Planet, Team Fortress, Shadowrun eller rentav CS kanske? Det är de spelen jag kan lira över nätet iaf. Någon som e sugen? Jag är så på för Team Fortress 2. PC, eh? Xbox 360 blir det bara för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.