Xade Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Har vi inte sett typ 10 såna här trådar de senaste månaderna? I vilket fall, gästboken var rolig förrut (länge sen), nu ser man inte ens när man fått nya inlägg. Annars är det mesta prima. //////////Xade ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Och snälla, jag ber dig, skriv inte //HardRock. efter dig hela tiden. Stör mig allmänt på det :P håller med...vi har redan en idiot som inte förstår att man ser hans användarnamn vid hans inlägg...vi behöver verkligen inte en sån till. Skulle aldrig kunna vara jag? :P Ps. Jag vet att namnet syns, men jag signerar allt jag skriver med mitt namn, tycker det tillhör allmänt folkvett eller något åt det hållet till. (ok kanske inte så viktigt just på forumet men iaf). Och vad det gäller tråden så tycker jag iaf att den här hamnar under "vad saknar du mest på fuska", eller kanske under "dags att uppdatera" eller kanske under "nya moderatorer" i allmänt? Om du nu inte hade något själv att säga så blir ju faktiskt tråden jävulusiskt onödig...eller ja din "fråga" om skins hamnar ju under "dags att uppdatera", med andra ord: Onödig tråd ! Soad_token Där har du rätt. Man vill också vara säker på att det var han som skrev inlägget. Annars finns det ju personer som ljuger. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Det där med nya skins, Har inte FuskaVIP nått extra skin? //Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Det där med nya skins, Har inte FuskaVIP nått extra skin? //Overkill Jag tycker fuskas skin är snygg.. //Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag vet men har inte FuskaVIP nått extra skin? //RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag vet men har inte FuskaVIP nått extra skin? //RHCP Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Ok... Hade för mig att dom hade det förut? Det var därför jag tänkte köpa FuskaVIP förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 (redigerat) Och snälla, jag ber dig, skriv inte //HardRock. efter dig hela tiden. Stör mig allmänt på det :P håller med...vi har redan en idiot som inte förstår att man ser hans användarnamn vid hans inlägg...vi behöver verkligen inte en sån till. Skulle aldrig kunna vara jag? :P Ps. Jag vet att namnet syns, men jag signerar allt jag skriver med mitt namn, tycker det tillhör allmänt folkvett eller något åt det hållet till. (ok kanske inte så viktigt just på forumet men iaf). Och vad det gäller tråden så tycker jag iaf att den här hamnar under "vad saknar du mest på fuska", eller kanske under "dags att uppdatera" eller kanske under "nya moderatorer" i allmänt? Om du nu inte hade något själv att säga så blir ju faktiskt tråden jävulusiskt onödig...eller ja din "fråga" om skins hamnar ju under "dags att uppdatera", med andra ord: Onödig tråd ! Soad_token Där har du rätt. Man vill också vara säker på att det var han som skrev inlägget. Annars finns det ju personer som ljuger. //Megadeth Så ljugarN kan inte bara lägga till //Megadeth? //Fality Redigerat 2 November 2008 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Och snälla, jag ber dig, skriv inte //HardRock. efter dig hela tiden. Stör mig allmänt på det :P håller med...vi har redan en idiot som inte förstår att man ser hans användarnamn vid hans inlägg...vi behöver verkligen inte en sån till. Skulle aldrig kunna vara jag? :P Ps. Jag vet att namnet syns, men jag signerar allt jag skriver med mitt namn, tycker det tillhör allmänt folkvett eller något åt det hållet till. (ok kanske inte så viktigt just på forumet men iaf). Och vad det gäller tråden så tycker jag iaf att den här hamnar under "vad saknar du mest på fuska", eller kanske under "dags att uppdatera" eller kanske under "nya moderatorer" i allmänt? Om du nu inte hade något själv att säga så blir ju faktiskt tråden jävulusiskt onödig...eller ja din "fråga" om skins hamnar ju under "dags att uppdatera", med andra ord: Onödig tråd ! Soad_token Där har du rätt. Man vill också vara säker på att det var han som skrev inlägget. Annars finns det ju personer som ljuger. //Megadeth Så ljugarN kan inte bara lägga till //Megadeth? //Fality word //Färsk Grönsak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Snälla... sluta vara så omogna. ////wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Det som jag nämnt upp är att man bör ha tillgång för "skins" när man blir medlem på sidan. Att man alltså inte behöver köpa något. //Member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Det som jag nämnt upp är att man bör ha tillgång för "skins" när man blir medlem på sidan. Att man alltså inte behöver köpa något. //Member offt: tid är pengar, varför sitter du och skriver här då? ont: inga j*vla skins, du är här för att skriva, läsa, skratta/gråta och sen fortsätta med ditt miserabla liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.