D48 Skrivet 15 November 2008 Rapport Skrivet 15 November 2008 (redigerat) tycker fuskas skin är hyfsat, skulle va grymt om det fanns i svart/ljust. men lite mkt topic om förbättringar av fuska på det sista. Edit* glömde göra en sak--> //Fatal1tyPro Redigerat 15 November 2008 av Fatal1tyPro Citera
knark Skrivet 29 November 2008 Rapport Skrivet 29 November 2008 I övrigt, nej. Jag tänker fortsätta lägga in "//HardRock.". Ingen bestämmer vad jag skall göra. Det är min ensak.Admin och moderatorerna bestämmer! Ja, över fuska.se ja, men inte över HardRocks tangentbord. //TEGEÄLARN Citera
Gäst Mîhker Skrivet 30 November 2008 Rapport Skrivet 30 November 2008 Hej jag är ny här. Diskutera fuska.se tack! mellanrum Jag tycker skinsen är bra ///////RANDOM/////////// Citera
Gäst Mîhker Skrivet 30 November 2008 Rapport Skrivet 30 November 2008 I övrigt, nej. Jag tänker fortsätta lägga in "//HardRock.". Ingen bestämmer vad jag skall göra. Det är min ensak. Admin och moderatorerna bestämmer! Ja, över fuska.se ja, men inte över HardRocks tangentbord. //TEGEÄLARN Men admin kan om han vill hota honom att bli bannad (Notera ordet "om"), eller så kan han ändra alla hans inlägg och ta bort //HardRock! Ja, såklart. Det är just det admin tycker om att göra 24/7. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.