D48 Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 (redigerat) tycker fuskas skin är hyfsat, skulle va grymt om det fanns i svart/ljust. men lite mkt topic om förbättringar av fuska på det sista. Edit* glömde göra en sak--> //Fatal1tyPro Redigerat 15 November 2008 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 I övrigt, nej. Jag tänker fortsätta lägga in "//HardRock.". Ingen bestämmer vad jag skall göra. Det är min ensak.Admin och moderatorerna bestämmer! Ja, över fuska.se ja, men inte över HardRocks tangentbord. //TEGEÄLARN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Hej jag är ny här. Diskutera fuska.se tack! mellanrum Jag tycker skinsen är bra ///////RANDOM/////////// Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 I övrigt, nej. Jag tänker fortsätta lägga in "//HardRock.". Ingen bestämmer vad jag skall göra. Det är min ensak. Admin och moderatorerna bestämmer! Ja, över fuska.se ja, men inte över HardRocks tangentbord. //TEGEÄLARN Men admin kan om han vill hota honom att bli bannad (Notera ordet "om"), eller så kan han ändra alla hans inlägg och ta bort //HardRock! Ja, såklart. Det är just det admin tycker om att göra 24/7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.