Hoppa till innehåll

Mona Sahlin, För f*n!


Gäst wAcko

Rekommendera inlägg

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

sak samma. inget i den videon är sant... fattar inte vem som har gjort den ens.

 

Hur vet du det?

 

Lite smått:

 

http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9911/27/mona.html

 

100 parkeringsböter

34000 kronor.

 

"Mona Salins ekonomiska kunskaper är stora! Hon vet att det lönar sig att strunta i TV-licensen, betala sin dagmamma svart, köra bilar trots körförbud, åka till Mauritius med familjen på statens bekostnad, skita i parkeringsböter tills hon får gratis parkeringsplats, skita i restskatten och framför allt utnyttja riksdagens kontokort till att köpa varor, hyra bilar och plocka ut tiotusentals kronor i kontanter för eget bruk. Jag ser fram emot vad hon kan lära svenska folket!"

 

-Anonym.

Redigerat av ForlorN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sak samma. inget i den videon är sant... fattar inte vem som har gjort den ens.

 

Den är sann. Mona Sahlin är bara äcklig. Hon har ju fuskat med skatt och sånt med. Tror inte att socialdemokraterna kommer vinna nästa val, jag vill det inte heller.

 

Så du anser att dom rikare ska bli rikare och dom fattigare bli fattigare bara för en korrupt politiker?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sak samma. inget i den videon är sant... fattar inte vem som har gjort den ens.

Den är sann. Mona Sahlin är bara äcklig. Hon har ju fuskat med skatt och sånt med. Tror inte att socialdemokraterna kommer vinna nästa val, jag vill det inte heller.

 

Så du anser att dom rikare ska bli rikare och dom fattigare bli fattigare bara för en korrupt politiker?

 

-EN- korrupt politiker? Om man gräver djupt hittar man nog minst en korrupt handling i varje småkänd politikers karriär.

 

Det bästa är att strunta i alla skandaler och fokusera mer på deras åsikter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sak samma. inget i den videon är sant... fattar inte vem som har gjort den ens.

Den är sann. Mona Sahlin är bara äcklig. Hon har ju fuskat med skatt och sånt med. Tror inte att socialdemokraterna kommer vinna nästa val, jag vill det inte heller.

 

Så du anser att dom rikare ska bli rikare och dom fattigare bli fattigare bara för en korrupt politiker?

 

Va? Det enda jag sa var att jag inte ville att dom skulle vinna, betyder det att jag ser på det så?

Det var verkligen inte så jag menade, jag vill bara påpeka att jag hellre har moderaterna vid makten.

Men samtidigt så kan ju alla fattiga börja jobba, så har dom pengar, och vi får arbetskraft.

Och jag tror att de flesta politiker inte är helt fläckfria i registret, men Mona Sahlin är ju en av dom värre skulle jag tro.

Redigerat av Dirtman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sak samma. inget i den videon är sant... fattar inte vem som har gjort den ens.

 

Hur vet du det?

 

Lite smått:

 

http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9911/27/mona.html

 

100 parkeringsböter

34000 kronor.

 

"Mona Salins ekonomiska kunskaper är stora! Hon vet att det lönar sig att strunta i TV-licensen, betala sin dagmamma svart, köra bilar trots körförbud, åka till Mauritius med familjen på statens bekostnad, skita i parkeringsböter tills hon får gratis parkeringsplats, skita i restskatten och framför allt utnyttja riksdagens kontokort till att köpa varor, hyra bilar och plocka ut tiotusentals kronor i kontanter för eget bruk. Jag ser fram emot vad hon kan lära svenska folket!"

 

-Anonym.

 

kanske för jag känner sånna som håller på med detta...

dessutom så har det inte ngt med henne som partiledare att göra.

 

ok när högern va ledarna i sverige före vänstern så gjorde dom så sverige gick under typ.. sen kom sossarna och fixa det. nu har dom fått makten igen och dom har f*n inte uppfyllt knappt ngt av vad dom sa till valet.

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sak samma. inget i den videon är sant... fattar inte vem som har gjort den ens.

Den är sann. Mona Sahlin är bara äcklig. Hon har ju fuskat med skatt och sånt med. Tror inte att socialdemokraterna kommer vinna nästa val, jag vill det inte heller.

Så du anser att dom rikare ska bli rikare och dom fattigare bli fattigare bara för en korrupt politiker?

 

Va? Det enda jag sa var att jag inte ville att dom skulle vinna, betyder det att jag ser på det så?

Det var verkligen inte så jag menade, jag vill bara påpeka att jag hellre har moderaterna vid makten.

Men samtidigt så kan ju alla fattiga börja jobba, så har dom pengar, och vi får arbetskraft.

Och jag tror att de flesta politiker inte är helt fläckfria i registret, men Mona Sahlin är ju en av dom värre skulle jag tro.

 

"Men samtidigt så kan ju alla fattiga börja jobba, så har dom pengar, och vi får arbetskraft."

 

hur f*n tänkte du där? man brukar inte vara arbetslös för att det är kul, utan för att det inte finns några jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...