Slasktratt Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Vad skulle du göra om du fick 1 000 000 kr? Själv skulle jag köpa ett bollhav sånt som dom har på McDonalds och så skulle jag köpa en värsta fete swimmingpool, nån fet spel konsoll och spel och en mega snabb dator. Sen skulle jag ge bort lite också, du då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0015 Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Jag skulle köpa swimingpool och spel konsollen Dreamcast Det är bara den jag saknar och tat semester i malioorka och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra med alla dom pengarna :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 jag skulle vilja bygga en konsoll då! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 (redigerat) Jag skulle spara pengarna. Redigerat 1 April 2004 av Heartless Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 swimmingpool, TV-spel och ge lite till vår fattiga skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 alla konsoller, monster-pc, Mac G5 med flatscreen, Adobe Creative Suite, 3D-program, server, hemmabio anläggning. snacka om i-lands önskedrömmar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Eller skulle jag köpa ALLA Ps2 spel på hela jorden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 det är bara 1 000 000 kr du har inte råd till alla tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Jag tror jag skulle spara pengarna tills jag kom på nåt vetigt att göra med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 KÖPA BREDBAND!!!!! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Jag skulle köpa en ny lägenhet till familjen och om det blev nåt över skulle jag köpa ett XBOX och lite spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.