Scones Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 öhhh....ja skulle spara dom tills man ska köpa bil, hus o sånt...sen skulle ja skänka till rödakorset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 För d första så skulle ja köpa en FETA SNABB dator.... men sen vet ja inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Jag skulle köpa VIP-säsongskort till NHL-lag / Löven. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Jag skulle skaffa mig en stor fet ljudstudio och sen skulle jag flytta till Jamaica o bli en reggae-guru där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 jag skulle ge en fjärde del till mi skola speciellt till mate och så skulle jag get till fattiga barnen sen av resten ska jag spara lite och köpa kanske något spel som min bästis blir avundsjuk på vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 (redigerat) BUG! Jag skrev inte det här inlägg >.<.. Redigerat 23 Februari 2005 av NesseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Köpa en fet bil och självklart en snabb dator. Eller när jag tänker efter, jag skulle nog föröska spara det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Köpa Milkey's_ hus. Och låta honom bo där i ett tv-spels paradis utan läxor och störande Fj0rT!zaR.. O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 uhm skaffa prem till tibia O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 jag skulle sätta in det mesta på banken för att senare kunna köpa hus. Mer räcker nog inte pengarna till eller? Någon som har koll på vad hus kostar idag? Lite hade väl gått till nöje. Ränta från en mille är inte helt fel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Köpa spel, och kanske spara litet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Ett nintendo ds med alla tillbehör + alla spel..... (samma sak gäller PSP) Sedan lite välgörenhet... typ om tsunamin..... Sedan spara resten till jag blir vuxen... skulle behöva dom bättre då än nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.