Scones Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 det tänkte ja osså på efter ja hade skrivit... men man kan ju aldri va säker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Annars är det ju snäppet intill kollektiv bestraffning... <_< nix, det där köper jag inte! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 f*-*n vad jag gick på´t! klantigt tänkt! :lol: Härligt skämt, Admin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 a kanske för att det är första april så får man ljuga hur mycket man vill .men jag tror att det är sant varför ska jag få en varning jag har väl inte gjort nåt jag raporterar bara om nån bryter regler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Att ge alla bestraffning för något som ett antal troligast inte har gjort är kollektiv bestraffning och det antar jag att Admin vet är förbjudet. Eller...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Bra skämt Admin. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 varför det jag har inte gjort nåt! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Okej, jag blev drabbad av "Halmstad-oljan" men inte av "forum.fuska.se-varningen" B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leffe Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Ni är då inte lite mobbade. admin: sätt avatarstorleken på 60*60 så man ser annat än bilder på forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Att ge alla bestraffning för något som ett antal troligast inte har gjort är kollektiv bestraffning och det antar jag att Admin vet är förbjudet. Eller...? det är bara i skolar kollektiv bestraffning är förbjudet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Ni är då inte lite mobbade. admin: sätt avatarstorleken på 60*60 så man ser annat än bilder på forumet.. Nej avatar storleken 125x125 pixlar för att fira 100 000 inlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Ni är då inte lite mobbade. admin: sätt avatarstorleken på 60*60 så man ser annat än bilder på forumet.. skulle det vara roligt att bara se text sida in o ut?(kanske lite överdrivet...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.