pollenallergi Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 annars hade du blivit avstängd ja! haha ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Jaaa aDmIn dEt VaR dEt BäSta aPRILskäMMtet jAg NågonSin gÅtt På. Jag brukar aldrig gå på skämt..men jag var så upptagen så jag märkte att det inte var 1 April..Men ajg gick på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Jag gick också på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 asså vi hade Kabaré igår asså..med klassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Bra aprillskämt admin jag gick på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 (Rowyn @ 02/04-2004 11:39:15) Vi har beslutat att samtliga användare på forumet kommer att få en varning inom kort. Detta då många regelbrott begås och vi vill hålla forumet rent. Så inom kort kommer ni alla ha en extra varning. Vi hoppas därför på mindre regelbrott i framtiden =) Phu... Där lurade du mig Admin :P Attans nästa år ska jag lura dig allt om jag kommer ihåg det! Gå in på min kontrollpanel o, skriv det i personliga noteringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 fasiken...jag gick jö på den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 fasiken...jag gick jö på den :D Du e inte den ända. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bordskanten Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Jag kollade inte när du postade inlägget :D Trodde de var nån vecka gammal eller nått :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 April, april alla Roligt med lite skämt som man går på. :lol: Själv gjorde jag ett nytt hotmail konto med massa siffror som adress och skicka en bifog fil där det stog You've got a virus. //ultimate-spider. Tänk att brorsan gick på det. :P ;) :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Jaaa aDmIn dEt VaR dEt BäSta aPRILskäMMtet jAg NågonSin gÅtt På.LOL, leffe äger ju. För övrigt: Kul skämt. Jag gick inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 April, april alla Roligt med lite skämt som man går på. :lol: Själv gjorde jag ett nytt hotmail konto med massa siffror som adress och skicka en bifog fil där det stog You've got a virus. //ultimate-spider. Tänk att brorsan gick på det. :P ;) :mellow: Hehe! Den var bra! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.