Gäst 0012 Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 den var faktis cool jag hittade inte på så mycket april skämt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Det gjorde jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 (redigerat) den var faktis cool jag hittade inte på så mycket april skämt :(Inte jag heller. Redigerat 2 April 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Phu jag blev rädd bra aprikskämt admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Du behöver inte oroa dig,Son goku!Du har ju ingen varning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 det va ett bra skämt jag gick också på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 det är orätvist mot dem som inte har gjort nåt :angry: eller är det ett april skämt?hoppas det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Titta högst upp på sida 2...där står det att det e ett April-skämt..lite efter ba) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Titta högst upp på sida 2...där står det att det e ett April-skämt..lite efter ba) tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Väldigt efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 hmmm.... Vi får väl skrämma Admin på hallowen kanske?? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 hmmm.... Vi får väl skrämma Admin på hallowen kanske?? :D Vad ska vi skriva då? "Admin, det kommer att komma en galen yxmördare bakom ryggen på dig"? Lycka till att skrämma admin säger jag bara. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.