Gäst Soffan Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Hehe tackar JGamer :lol: Får försöka med alla medel :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Vi får göra nåt mot han nästa år! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Vi får göra nåt mot han nästa år! :lol: undrar vad det blir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Vi får tänka på saken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Vi får tänka på saken! Men skicka inte pm tillvarandra om den saken för admin kan ju läsa våra pm om han vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Ja... Vi kan göra ett eget forum som heter: Lura Admin :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Najs april-skämt! JAg som precis har blivit medlem, ska jag behöva sota för andras handlingar? NEJ! Ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag gick på den också... :) Gött april-skämt, blev aldeles förskräckt när jag läste titel och beskrivning! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Jag visste att det var ett april skämt innan jag ens gick in i tråden! lol alltså den var bra! Jag såg inte ens vilket datum den skapades ens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 den var bra.jag gick på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Varför? LOL!!!!!!!!! April april det var ett april skämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.