Gäst Megadeth Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag har många kompisar som är favoriter. Dock så tycker jag Johan är en som jag alltid brukar vara med, sedan finns det ju så klart fler som jag har som favoriter, men med Johan brukar jag vara med. Han är väldigt rolig, och det är kul att spela Fotboll och Basket med honom, samt TV-Spel. När det gäller favorittjejkompis så är det nog Matilda, alltid kul att vara med. Hon är söt och är väldigt pratsam. Nå, nu kommer jag till frågan. Vad heter eran favoritkompis/favoritkompisar, och varför är de dina favoriter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag tycker att är man 15+ så delar man inte in sin kompisar i [kompis] och [favorit]. När man var 12-13 år så utnämnde man någon kompis till favorit kompis. ;) Men självklart så finns det dom som är roligare att vara än med vissa andra. Men jag delar inte in mina kompisar i någon slags sortering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Precis som Raptomex säger. Känns som något man gjorde för flera år sen bara för att visa för andra att man hade en bra, så kallad, favoritkompis. Det går inte dela in, jag umgås med mina kompisar under olika omständigheter. Alla är favoriter på sitt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Har inga favoriter av mina kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Raptomex: Jo, du har rätt där. Fast jag kan säga att jag mest är med dessa kompisar. Men kanske de mindreåriga här på sajten förstår vad tråden handlar om, så de inte säger här "jag fattar inte" eller något liknande. Därför gjorde jag en sådan här tråd, hoppas du inte missuppförstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Pöjk polare: Mest ''leker'' jag med Affe (Alfred) Schyst kis.. Har en annan som heter Victor (PaccMann på fuska.se) Tjej: Filippa, alltså hon kan man prata med, alla andra tjejer driver med en och är skit oseriösa.. sorgligt.. Alltså dom är dom schystaste.. Jag har flera kompisar än dom övre men jaa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Pöjk polare: Mest ''leker'' jag med Affe (Alfred) Schyst kis.. Har en annan som heter Victor (PaccMann på fuska.se) Tjej: Filippa, alltså hon kan man prata med, alla andra tjejer driver med en och är skit oseriösa.. sorgligt.. Alltså dom är dom schystaste.. Jag har flera kompisar än dom övre men jaa.. ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Pöjk polare: Mest ''leker'' jag med Affe (Alfred) Schyst kis.. Har en annan som heter Victor (PaccMann på fuska.se) Tjej: Filippa, alltså hon kan man prata med, alla andra tjejer driver med en och är skit oseriösa.. sorgligt.. Alltså dom är dom schystaste.. Jag har flera kompisar än dom övre men jaa.. ;| Vad..? Hahaaa. Fattade. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Jg delar inte in mina kompisar i grupper men dom gör det >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Delar inte heller in i grupper, men mina 2 bästa kompisar är En som jag kallar dava. Han älskar fotboll och är väldigt bra på CS o massa så Den andra kallar jag för Gurra. Han är bra på CS å WoW och, jaa, jäävligt rolig. Fast det är Dava med. Brukar säga att Gurra är söt (lol) x D. Han blir så sur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Jag har inga kompisar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Jag har inga kompisar... Jo mig 8) Delar inte in kompisar i grupper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.