Gäst Megadeth Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Som trådens rubrik säger, vad gör du just nu? Alltså just nu. Jag sitter vid datorn och lyssnar på musik. Ska snart till någon typ av fest. Bara vuxna är med. Väldigt roligt att få umgås med vuxna. Vad gör ni nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag sitter vid datorn och lyssnar på musik. Ska snart till någon typ av fest. Bara vuxna är med. Väldigt roligt att få umgås med vuxna.Fest för vuxna kl ca 11 på morgonen? Skriver i den här tråden så klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Så j*vla lamt, vafan tror du? Man svarar ju på tråden. kthxbyeanmäld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 skriver här ;: och lanar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Tittar på nån tråd som heter "What Are You Doing Right Now?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Äter min mammas soppa & skrev detta nyss . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag skriver: Jag skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag svarar på tråden och väntar på att mitt 360 ska bli skickat tillbaka från lagningen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag lyssnar på musik. Och kom precis hem från festen. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 snälla du, sluta skriva //Megadeth On topic: jag lyssnar på musik ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Snälladu, byt nick från Naruto9 det ser retarded ut OnT; Jag lyssnar på musik på MTV, msn, fuska.se, sörjer att Uppercut har skickat 28 attacker mot min huvudby på travian -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 skriver här ;: och lanar Exakt samma fast vi håller på o kopplar in datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.