Hoppa till innehåll

Ska Svarta Ha Samma Rättigheter Som Vita?


Gäst Megadeth
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja dom ska ha samma rättigheter... nuff said.

 

Meningen med denna tråden är? Alla har sagt att dom delar exakt samma tankar med varandra så vad finns det att debatera? :S

Meningen var om man tyckte att alla ska ha samma rättigheter, som är uppenbart.

Men det kanske fanns nån medlem som tyckte att det inte är bra för marknaden, att mörkhyade inte är professionellt kunnig osv. Men då tycker jag att vi låter denna tråd vara, så alla som framfört sina åsikter i denna tråd behöver ej skriva något liknande med "vad var meningen med tråden". Vi låter tråden vara, tills det kommer en medlem som tycker att mörkhyade inte ska få ha samma rättigheter som vita.

Och tills dess ska denna tråd bara vara en sorts chatt där alla skriver "ja dom ska ha samma rättigheter" ?

Förstår fortfarande inte meningen att ha en debatt tråd om ingen debaterar i den, utan i 7 sidor så har alla medlemar bara skrivit exakt samma sak, förlåt men jag förstår inte hur ni tänker.

 

Personen som skappade trden kunde ju itne veta att alla skulle ha samma åsik, däremot brukar man ju itne skappa en tråd om t.ex. "är ica dåligt?" om man tycker det är bra...men men.

 

Iaf, om du nu tycker det är en onödig tråd behöver du inte svara, jag tror att det här blir mitt första svar i den här tråden då jag inte har sett något som jag itne håller med om (på det stora hela). Men du vet att skriva varför finns det 7 sidor gör ju bara att det snart kommer vara åtta....

 

Soad_token

 

 

Det är ju klart att jag inte visste att alla skulle haft samma åsikter. Då jag skapade denna tråd. För att alla skulle framföra sina åsikter.

 

Men som sagt, Amo svara inte i trådar om du inte har något vettigt att framföra. Håller fullständigt med Soad_Token.

 

//Member

 

Kommer säga emot mig själv nu, men tråden har redan spårat ur ändå: Member, dina argument är inte mycket bättre själv så tycker inte att du har rätt att säga till Amo att han inte får göra inlägg i trådar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 73
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...