Hoppa till innehåll

Lite Konstig Fråga...

iammad123

Rekommendera inlägg

Personligen tycker jag att det finns 3 sorters emo:

1 Fashion-emo. Bara nån som tycker att stilen e snygg och klär sig därför svart med emo lugg, nitar, smink runt ögon etc,etc.

2 Dark-emo. Klär sig som en emo och tycker att livet e jätte deppigt. Skriver poesi och skär sig (inte för att jag säger att alla emos skär sig men därimot, finns det nån som inte har testat O_O?) m.m deprimerande saker (ganska likt goth)

3 Plattan-emo. Skuttar runt på plattan/kulturhuset, kramar det som rör sig snabbare än 3 km/h. Gillar att sitta i ring och sjunga songer som ofta förekommer i idol. E lyckliga dygnet runt. Brukar säga att dom e Dark-emos. Man undrar iblland om dom har en framtid eller om detta e deras liv. Hatar fjortisar men förstår inte att de e ganska lika på vissa sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Personligen tycker jag att det finns 3 sorters emo:

1 Fashion-emo. Bara nån som tycker att stilen e snygg och klär sig därför svart med emo lugg, nitar, smink runt ögon etc,etc.

2 Dark-emo. Klär sig som en emo och tycker att livet e jätte deppigt. Skriver poesi och skär sig (inte för att jag säger att alla emos skär sig men därimot, finns det nån som inte har testat O_O?) m.m deprimerande saker (ganska likt goth)

3 Plattan-emo. Skuttar runt på plattan/kulturhuset, kramar det som rör sig snabbare än 3 km/h. Gillar att sitta i ring och sjunga songer som ofta förekommer i idol. E lyckliga dygnet runt. Brukar säga att dom e Dark-emos. Man undrar iblland om dom har en framtid eller om detta e deras liv. Hatar fjortisar men förstår inte att de e ganska lika på vissa sätt.

Jag tycker mer som dina "sorter" liknar pokemonutvecklingar typ.

I CHOOSE YOU, EMO!

EMO EVOLVES TO FASHION-EMO!

FASHION-EMO EVOLVES INTO DARK-EMO

DARK-EMO EVOLVES INTO SUPERDUPERPLATTAN-EMO

abilities:

1. Dark Embrace - Hugs anything nearby you causing an AoE effect to anyone in 30 yards causing 451-892 shadow damage. 30 second cooldown.

2. Bloodseeking Aura - Your Emo casts a Bloodseeking Aura, increasing haste speed by 30% and gives you and your party 60% lifestealing for 35 seconds. 20 minute cooldown.

3. Inviscibilemo, turns your emo inviscible for 20 seconds. Any damage taken will remove you out of your inviscibility. 1 minute cooldown.

4. ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

VARNING: MEGA OFFTOPIC

Gud sätter emoerna på prov, 1 MOS 22:1

En tid därefter satte Gud rasen emoas på prov. Gud kallade på deras ledare: ”DonalDuck!” – ”Här är jag! /snyft”, svarade han. Gud sade: ”Ta ditt enda rakblad, som du älskar så mycket, och gå till sajten EmoHideout.se och offra dina brödrar och systrar där som brännoffer på ett berg som jag skall visa dig.” [...] När de kom fram till platsen som Gud hade talat om byggde DonalDuck ett altare. Han lade upp veden och band sedan sina brödrar och systrar och lade dem på altaret, ovanpå veden. Och DonalDuck sträckte ut handen och tog kniven för att slakta sina brödrar och systrar. Då ropade Herrens ängel till honom från himlen: ”DonalDuck! DonalDuck!” – ”Ja”, svarade DonalDuck, ”här är jag.” Ängeln sade: ”Lyft inte din hand mot dina brödrar och systrar och gör dem inget ont. Nu vet jag att du fruktar Gud, nu när du inte har vägrat mig dina brödrar och systrar.”

ONTOPIC: Snälla, emocore eller vad det nu heter är så extremt töntigt, jag och mina brödrar klarar knappt av det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Emo är nu en klädstil också dvs att han vill vara en/ett emo.

Fel, fashion-core heter klädstilen. Emo är man om man använder sig av fashioncore, skär sig (helst) och är deppad. Helst så ska man ju inte ha några kompisar heller vilket inte passar in på TS.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...