Gäst Megadeth Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Ja, hur gamla är ni och när är eran födelsedag? Jag är femton år gammal och fyller år 16 den 15 Februari. Så det är snart det. Längtar till att bli tjugo år, för då får jag flytta hemifrån. Hur gamla är ni och när är eran födelsedag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 12 år 1/4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Ja, hur gamla är ni och när är eran födelsedag? Jag är femton år gammal och fyller år 16 den 15 Februari. Så det är snart det. Längtar till att bli tjugo år, för då får jag flytta hemifrån. Hur gamla är ni och när är eran födelsedag? Ursäkta mig, men kan du inte bara klicka på användare och kolla där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Ja, hur gamla är ni och när är eran födelsedag? Jag är femton år gammal och fyller år 16 den 15 Februari. Så det är snart det. Längtar till att bli tjugo år, för då får jag flytta hemifrån. Hur gamla är ni och när är eran födelsedag? Ursäkta mig, men kan du inte bara klicka på användare och kolla där? Det finns ett flertal personer på Fuska.se som inte vet hur man gör. Så jag startade en tråd för de och övriga medlemmar här på Fuska.se. För att få veta deras ålder och födelsedag. Sedan finns det ju också personer som döljer sin ålder. //Megadeth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 13 år är jag, ska fylla 14 21 maj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 13 år är jag, ska fylla 14 21 maj. Okej, det låter intressant. Ser du fram emot det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 13 år är jag, ska fylla 14 21 maj. Okej, det låter intressant. Ser du fram emot det? Jodå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 16 år fyller 17 12 november Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Är 11 och fyller år den 25 oktober. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 13 år och fyller år 17 augusti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Ja, hur gamla är ni och när är eran födelsedag? Jag är femton år gammal och fyller år 16 den 15 Februari. Så det är snart det. Längtar till att bli tjugo år, för då får jag flytta hemifrån. Hur gamla är ni och när är eran födelsedag? Ursäkta mig, men kan du inte bara klicka på användare och kolla där? Det finns ett flertal personer på Fuska.se som inte vet hur man gör. Så jag startade en tråd för de och övriga medlemmar här på Fuska.se. För att få veta deras ålder och födelsedag. Sedan finns det ju också personer som döljer sin ålder. //Megadeth om de döljer det....varför skulle de då skriva i denna tråden? 5 feb btw.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Jag är 12 år, fyllde år för typ någon månad sen. D.v.s den 29 september :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg