MentalogisT Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Gundam nånting, ett värdelöst robotspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Ratchet & Clank : Quest for booy den var skit kort och skit lätt och sen Conflict : denied ops den var bara skit :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Ratchet & Clank : Quest for booy den var skit kort och skit lätt och sen Conflict : denied ops den var bara skit :S Det har jag varvat, det är as kort <_<Det va annars kul :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 FIFA 09 är det sämsta spelet jag någonsin spelat. //Megadeth lol? FIFA 09 är sjukt kul när man lirar online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Tror jag aldrig riktigt blivit missnöjd med ett spel jag köpt. Men om man måste säga ett så är det väl..hmm...Kung Fu panda. Okej, jag köpte aldrig Kung fu panda. utan när jag köpte mitt Xbox elit fick jag med det. Men de va nog de sämsta spelet jag någonsin kört ! heh // Eiqu Dehär är ett ps3 forum Ja, vad f*n gör du här, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 (redigerat) Tror jag aldrig riktigt blivit missnöjd med ett spel jag köpt. Men om man måste säga ett så är det väl..hmm...Kung Fu panda. Okej, jag köpte aldrig Kung fu panda. utan när jag köpte mitt Xbox elit fick jag med det. Men de va nog de sämsta spelet jag någonsin kört ! heh // Eiqu Dehär är ett ps3 forum Ja, vad f*n gör du här, då? Jag sa bara de för han pratade om Xbox 360 spel, ta de lungt katt! Redigerat 22 Februari 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RastaBoy Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Dead Space, det suger. <____< Spelade det två gånger sedan jag köpte det .___.' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Kanske för att du är rädd. Det är ett grymt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RastaBoy Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Kanske för att du är rädd. Det är ett grymt spel. Det är skitsvårt och det suger verkligen. >__> Okej, säg något som är "grymt" i det spelet? O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Kanske för att du är rädd. Det är ett grymt spel. Det är skitsvårt och det suger verkligen. >__> Okej, säg något som är "grymt" i det spelet? O_o Använda slow motion på dom och skjuta av kroppsdelar på dom så dom tvingas krypa.Stampa sönder krypande fiender. Döda bossar. Uppgradera vapnena. Uppgradera dräkten. Etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Kanske för att du är rädd. Det är ett grymt spel. Det är skitsvårt och det suger verkligen. >__> Okej, säg något som är "grymt" i det spelet? O_o Du får det att låta som att spelet suger eftersom det är svårt enligt dig. Jag har bara kört demot och tyckte det var riktigt grymt. Dock så är jag inte mycket för skräckspel så det blev inget köp. OnTopic: Det sämsta spelet jag köpt är Far Cry 2. Inte för att det är så jätte dåligt, utan helt enkelt eftersom det är sämst av de jag köpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 (redigerat) Restistance: Fall Of Man. Rymdvarelse spel = inget kul . Edit: Ändrade för att ThaNoob verkar vara nån j*vla engelska-lärare. Redigerat 31 Maj 2009 av Easton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.