ThaNooB Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Hahaha! 1. Inte till PS3. 2. Felstavat även om jag inte vet vad de heter. (Jag vet iaf att det inte heter Blac.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 fake spelet pokemon chaos blac för gba :angry: Det här är inte GB forumet, det här är PS3 forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
STP Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 The Club !!!!!! är det sämsta jag någonsin köpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Dead Space, det suger. <____< Spelade det två gånger sedan jag köpte det .___.' Hur fan kan du säja att det suger?? visst jag har inte spelat det... men demot har jag testat och det äger ju! :lol: Lite overkliga vapen men... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Need for Speed: Prostreet! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTiedtke Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Need for speed: Undercover eller Juiced 2 :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 granturismo 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Perfect Dark Zero, har spenderat 20 minuter med de spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Av de spel jag köpt var de sämsta Resistance 2, jag såg fram emot ett massivt multiplayer och en grym story. Men de var inte så bra. Vapnerna kändes dåliga, de uber stora bossarna var ju en total besvikelse osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Det sämsta spelet jag köpt är nog Fear 2: Project Origin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Det sämsta jag köpt är inget har inte äns ps3:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 (redigerat) Det sämsta jag köpt är inget har inte äns ps3:P stik då från den här tråden. Redigerat 23 Oktober 2009 av ps3games Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.